loading...
جدیدترین اخبار و مطالب روز نت
si بازدید : 31 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

انشا در مورد قیام امام حسین |درباره امام حسین (ع) و واقعه ی کربلا مقاله و تحقیق |درباره شهادت

درباره امام حسین(ع),شهادت امام حسین (ع),قیام امام حسین (ع)

درباره امام حسین (ع)

خلاصه ای از زندگانی امام حسین علیه السلام
ولادت
در روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت (1) دومين فرزند برومند حضرت على وفاطمه , كه درود خدا بر ايشان باد, در خانه وحى و ولايت چشم به جهان گشود. چون خبر ولادتش به پيامبر گرامى اسلام (ص ) رسيد, به خانه حضرت على (ع ) و فاطمه (س ) آمد و اسما (2) را فرمود تا كودك را بياورد.اسما او را در پارچه اى سپيد پيچيد و خدمت رسول اكرم (ص ) برد, آن گرامى به گوش راست او اذان و به گوش چپ او اقامه گفت.(3)


به روزهاى اول يا هفتمين روز ولادت با سعادتش , امين وحى الهى , جبرئيل  فرود آمد و گفت : سلام خداوند بر تو باد اى رسول خدا, اين نوزاد را به نام پسر كوچك هارون (شبير) (4) كه به عربى (حسين ) خوانده مي شود نام بگذار.(5)چون على براى تو به سان هارون براى موسى بن عمران است , جز آن كه تو خاتم پيغمبران هستى .و به اين ترتيب نام پرعظمت حسين از جانب پروردگار, براى دومين فرزند فاطمه (س ) انتخاب شد.


به روز هفتم ولادتش , فاطمه زهرا كه سلام خداوند بر او باد, گوسفندى را براى فرزندش به عنوان عقيقه (6) كشت, و سر آن حضرت را تراشيد و هم وزن موى سر او نقره صدقه داد. (7)

 

حسين (ع ) و پيامبر (ص )
از ولادت حسين بن على (ع ) كه در سال چهارم هجرت بود تا رحلت رسول الله (ص ) كه شش سال و چند ماه بعد اتفاق افتاد, مردم از اظهار محبت و لطفى كه پيامبر راستين اسلام (ص ) درباره حسين (ع ) ابراز ميداشت, به بزرگوارى و مقام شامخ پيشواى سوم آگاه شدند.
سلمان فارسى مي گويد: ديدم كه رسول خدا (ص ) حسين (ع ) را بر زانوى خويش نهاده او را مي بوسيد و مي فرمود: تو بزرگوار و پسر بزرگوار و پدر بزرگوارانى, تو امام و پسر امام و پدر امامان هستى, تو حجت خدا و پسر حجت خدا و پدر حجتهاى خدايى كه نُه نفرند و خاتم ايشان ,قائم ايشان (امام زمان عج ) مي باشد. (8)

انس بن مالك روايت مي كند: وقتى از پيامبر پرسيدند كدام يك از اهل بيت خود را بيشتر دوست مي دارى , فرمود: حسن و حسين را, (9) بارها رسول گرامى حسن (ع ) و حسين (ع ) را به سينه مي فشرد وآنان را مي بوييد و مي بوسيد. (10)


ابوهريره كه از مزدوران معاويه و از دشمنان خاندان امامت است , در عين حال اعتراف مي كند كه :رسول اكرم را ديدم كه حسن و حسين را بر شانه هاى خويش نشانده بود و به سوى مامي آمد, وقتى به ما رسيد فرمود هر كس اين دو فرزندم را دوست بدارد مرا دوست داشته , و هر كه با آنان دشمنى ورزد با من دشمنى نموده است.(11)عاليترين, صميميترين و گوياترين رابطه معنوى و ملكوتى بين پيامبر و حسين را ميتوان در اين جمله رسول گرامى اسلام(ص )خواند كه فرمود:حسين از من و من ازحسينم (12)

 

 حسين (ع ) با پدر
شش سال از عمرش با پيامبر بزرگوار سپرى شد, و آن گاه كه رسول خدا (ص ) چشم از جهان فروبست و به لقاى پروردگار شتافت , مدت سى سال با پدر زيست. پدرى كه جز به انصاف حكم نكرد , و جز به طهارت و بندگى نگذرانيد, جز خدا نديد و جز خدا نخواست و جز خدا نيافت.پدرى كه در زمان حكومتش لحظه اى او را آرام نگذاشتند ,همچنان كه به هنگام غصب خلافتش جز به آزارش برنخاستند.


در تمام اين مدت , با دل و جان از اوامر پدر اطاعت مي كرد, و در چند سالى كه حضرت على (ع ) متصدى خلافت ظاهرى شد, حضرت حسين (ع ) در راه پيشبرد اهداف اسلامى , مانند يك سرباز فداكار، همچون برادر بزرگوارش مي كوشيد, و در جنگهاى جمل , صفين و نهروان شركت داشت.(13)
به اين ترتيب , از پدرش اميرالمؤمنين(ع ) و دين خدا حمايت كرد و حتى گاهى در حضور جمعيت به غاصبين خلافت اعتراض مي كرد. در زمان حكومت عمر, امام حسين (ع ) وارد مسجد شد, خليفه دوم را بر منبر رسول الله (ص ) مشاهده كرد كه سخن ميگفت. بی درنگ از منبر بالا رفت و فرياد زد: از منبرپدرم فرود آى .... (14)


امام حسين (ع ) با برادر
پس از شهادت حضرت على (ع ), به فرموده رسول خدا (ص ) و وصيت اميرالمؤمنين (ع ) امامت و رهبرى شيعيان به حسن بن على (ع ), فرزند بزرگ اميرالمؤمنين (ع ), منتقل گشت و بر همه مردم واجب و لازم آمد كه به فرامين پيشوايشان امام حسن (ع ) گوش فرادارند. امام حسين (ع ) كه دست پرورد وحى محمدى و ولايت علوى بود, همراه و همكار و همفكر برادرش بود. چنان كه وقتى بنا بر مصالح اسلام و جامعه مسلمانان و به دستور خداوند بزرگ,امام حسن (ع ) مجبور شد كه با معاويه صلح كند و آن همه ناراحتي ها را تحمل نمايد, امام حسين (ع ) شريك رنج هاى برادر بود و چون ميدانست كه اين صلح به صلاح اسلام و مسلمين است , هرگز اعتراض به برادر نداشت.

 

درباره امام حسین(ع),شهادت امام حسین (ع),قیام امام حسین (ع)

 

 حتى يك روز كه معاويه , در حضور امام حسن (ع ) وامام حسين (ع ) دهان آلوده اش را به بدگويى نسبت به امام حسن (ع ) و پدر بزرگوارشان اميرمؤمنان (ع ) گشود, امام حسين (ع ) به دفاع برخاست تا سخن در گلوى معاويه بشكند و سزاى ناهنجاريش را به كنارش بگذارد, ولى امام حسن (ع ) او را به سكوت و خاموشى فراخواند, امام حسين (ع ) پذيرا شد و به جايش بازگشت , آن گاه امام حسن (ع ) خود به پاسخ معاويه برآمد, و با بيانى رسا و كوبنده خاموشش ساخت . (15)


امام حسين (ع ) در زمان معاويه
چون امام حسن (سلام خدا و فرشتگان خدا بر او باد) به شهادت رسیدند, به گفته رسول خدا (ص ) و اميرالمؤمنين (ع ) و وصيت حسن بن على (ع ) امامت و رهبرى شيعيان به امام حسين (ع ) منتقل شد و از طرف خدا مأمور رهبرى جامعه گرديد.

امام حسين (ع ) مي ديد كه معاويه با اتكا به قدرت اسلام , بر اريكه حكومت اسلام به ناحق تكيه زده , سخت مشغول تخريب اساس جامعه اسلامى و قوانين خداوند است و از اين حكومت پوشالى مخرب به سختى رنج مي برد, ولى نمي توانست دستى فراز آورد وقدرتى فراهم كند تا او را از جايگاه حكومت اسلامى پايين بكشد, چنانچه برادرش امام حسن (ع ) نيز وضعى مشابه او داشت.


امام حسين (ع ) مي دانست اگر تصميمش را آشكار سازد و به سازندگى قدرت بپردازد, پيش از هر جنبش و حركت مفيدى به قتلش مي رسانند, ناچار دندان بر جگر نهاد و صبررا پيشه ساخت كه اگر بر مي خاست , پيش از اقدام به دسيسه به شهادت رساندن, از اين كشته شدن هيچ نتيجه اى گرفته نمي شد. بنابراين تا معاويه زنده بود, چون برادر زيست و علم مخالفت هاى بزرگ نيفراخت , جز آن كه گاهى محيط و حركات و اعمال معاويه را به باد انتقاد مي گرفت و مردم رابه آينده نزديك اميدوار مي ساخت كه اقدام مؤثرى خواهد نمود.

 

در تمام طول مدتى كه معاويه از مردم براى ولايتعهدى يزيد, بيعت مي گرفت , حسين به شدت با اومخالفت كرد, و هرگز تن به بيعت يزيد نداد و وليعهدى او را نپذيرفت و حتى گاهى سخنانى تند به معاويه گفت و يا نامه اى كوبنده براى او نوشت .(16) معاويه هم در بيعت گرفتن براى يزيد, به او اصرارى نكرد و امام (ع ) همچنين بود و ماند تا معاويه درگذشت ...

 

درباره امام حسین(ع),شهادت امام حسین (ع),قیام امام حسین (ع)

 

قيام حسينى
يزيد پس از معاويه بر تخت حكومت اسلامى تكيه زد و خود را اميرالمؤمنين خواند و براى اين كه سلطنت ناحق و ستمگرانه اش را تثبيت كند, مصمم شد براى نامداران و شخصيتهاى اسلامى پيامى بفرستد و آنان را به بيعت با خويش بخواند. به همين منظور, نامه اى به حاكم مدينه نوشت و در آن يادآور شد كه براى من از حسين (ع )بيعت بگير و اگر مخالفت نمود بقتلش برسان .


حاكم اين خبر را به امام حسين (ع )رسانيد و جواب مطالبه نمود. امام حسين (ع ) چنين فرمود: انا لله و انا اليه راجعون و على الاسلام السلام اذا بليت الامة براع مثل يزيد.(17) آن گاه كه افرادى چون يزيد, (شرابخوار و قمارباز و بي ايمان و ناپاك كه حتى ظاهر اسلام را هم مراعات نمي كند) بر مسند حكومت اسلامى بنشيند, بايد فاتحه اسلام را خواند.(زيرا اين گونه زمامدارها با نيروى اسلام و به نام اسلام , اسلام را از بين ميبرند.)


امام حسين (ع ) مي دانست اينك كه حكومت يزيد را به رسميت نشناخته است,اگر در مدينه بماند به قتلش مي رسانندش, لذا به امر پروردگار, شبانه و مخفى از مدينه به سوى مكه حركت كرد. آمدن آن حضرت به مكه , همراه با سرباز زدن او از بيعت يزيد, در بين مردم مكه و مدينه انتشار يافت , و اين خبر تا به كوفه هم رسيد.

 

كوفيان ازامام حسين (ع ) كه در مكه به سر مي برد دعوت كردند تا به سوى آنان آيد و زمامدار امورشان باشد. امام (ع ) مسلم بن عقيل , پسر عموى خويش را به كوفه فرستاد تا حركت و واكنش اجتماع كوفى را از نزديك ببيند و برايش بنويسد. مسلم به كوفه رسيد و با استقبال گرم و بي سابقه اى روبرو شد, هزاران نفر به عنوان نايب امام (ع ) با او بيعت كردند, و مسلم هم نامه اى به امام حسين (ع ) نگاشت و حركت فورى امام (ع ) را لازم گزارش داد.


هر چند امام حسين (ع ) كوفيان را به خوبى مي شناخت , و بي وفايى و بي دينيشان را در زمان حكومت پدر و برادر ديده بود و مي دانست به گفته ها و بيعتشان با مسلم نمي توان اعتماد كرد, و ليكن براى اتمام حجت و اجراى اوامر پروردگار تصميم گرفت كه به سوى كوفه حركت كند.با اين حال تا هشتم ذيحجه , يعنى روزى كه همه مردم مكه عازم رفتن به منى بودند (18) و هر كس در راه مكه جا مانده بود با عجله تمام مي خواست خود را به مكه برساند, آن حضرت در مكه ماند و در چنين روزى با اهل بيت و ياران خود, از مكه به طرف عراق خارج شد و با اين كار هم به وظيفه خويش عمل كرد و هم به مسلمانان جهان فهماند كه پسر پيغمبر امت , يزيد را به رسميت نشناخته و با او بيعت نكرده ,بلكه عليه او قيام كرده است .


يزيد كه حركت مسلم را به سوى كوفه دريافته و از بيعت كوفيان با او آگاه شده بود, ابن زياد را (كه از پليدترين ياران يزيد و از كثيفترين طرفداران حكومت بنى اميه بود) به كوفه فرستاد.ابن زياد از ضعف ايمان و دورويى و ترس مردم كوفه استفاده نمود و با تهديد وارعاب , آنان را از دور و بر مسلم پراكنده ساخت , و مسلم به تنهايى با عمال ابن زياد به نبرد پرداخت , و پس از جنگى دلاورانه و شگفت , با شجاعت شهيد شد.(سلام خدا بر او باد).و ابن زياد جامعه دورو و خيانتكار و بي ايمان كوفه را عليه امام حسين (ع ) برانگيخت , و كار به جايى رسيد كه عده اى از همان كسانى كه براى امام (ع ) دعوتنامه نوشته بودند, سلاح جنگ پوشيدند و منتظر ماندند تا امام حسين (ع ) از راه برسد و به قتلش برسانند.


امام حسين (ع ) از همان شبى كه از مدينه بيرون آمد, و در تمام مدتى كه در مكه اقامت گزيد, و در طول راه مكه به كربلا, تا هنگام شهادت , گاهى به اشاره , گاهى به صراحت , اعلان ميداشت كه :

مقصود من از حركت , رسوا ساختن حكومت ضد اسلامى يزيد وبرپاداشتن امر به معروف و نهى از منكر و ايستادگى در برابر ظلم و ستمگرى است وجز حمايت قرآن و زنده داشتن دين محمدى هدفى ندارم .

و اين مأموريتى بود كه خداوند به او واگذار نموده بود, حتى اگر به كشته شدن خود و اصحاب و فرزندان و اسيرى خانواده اش اتمام پذيرد.


رسول گرامى (ص) و اميرمؤمنان (ع) و حسن بن على (ع) پيشوايان پيشين اسلام, شهادت امام حسين (ع) را بارها بيان فرموده بودند.حتى در هنگام ولادت امام حسين (ع ),رسول گرانمايه اسلام (ص ) شهادتش را تذكر داده بود. (19) و خود امام حسين (ع ) به علم امامت ميدانست كه آخر اين سفر به شهادتش مي انجامد, ولى او كسى نبود كه در برابر دستور آسمانى و فرمان خدا براى جان خود ارزشى قائل باشد, يا از اسارت خانواده اش واهمه اى به دل راه دهد. او آن كس بود كه بلا را و شهادت را سعادت مي پنداشت . (سلام ابدى خدا بر او باد) .


خبر شهادت حسين (ع ) در كربلا به قدرى در اجتماع اسلامى مورد گفتگو واقع شده بود كه عامه مردم از پايان اين سفر مطلع بودند. چون جسته و گريخته, از رسول الله (ص ) و اميرالمؤمنين (ع ) و امام حسن بن على (ع ) و ديگر بزرگان صدر اسلام شنيده بودند. بدين سان حركت امام حسين (ع ) با آن درگيري ها و ناراحتي ها احتمال كشته شدنش را در اذهان عامه تشديد كرد.

 

به ويژه كه خود در طول راه مي فرمود: من كان باذلا فينا مهجته و موطنا على لقاء الله نفسه فليرحل معنا. (20) هر كس حاضر است در راه ما از جان خويش بگذرد و به ملاقات پروردگار بشتابد,همراه ما بيايد. و لذا در بعضى از دوستان اين توهم پيش آمد كه حضرتش را از اين سفر منصرف سازند، غافل از اين كه فرزند على بن ابى طالب (ع ) امام و جانشين پيامبر, و از ديگران به وظيفه خويش آگاه تر است و هرگز از آنچه خدا بر عهده او نهاده، دست نخواهد كشيد.


بارى امام حسين (ع ) با همه اين افكار و نظريه ها كه اطرافش را گرفته بود به راه خويش ادامه داد, و كوچكترين خللى در تصميمش راه نيافت .سرانجام  رفت, و شهادت را دريافت. نه خود تنها, بلكه با اصحاب و فرزندان كه هر يك ستاره اى درخشان در افق اسلام بودند, رفتند و كشته شدند,و خون هايشان شن هاى گرم دشت كربلا را لاله باران كرد تا جامعه مسلمانان بفهمد يزيد (باقيمانده بسترهاى گناه آلود خاندان اميه) جانشين رسول خدا نيست , و اساسا اسلام از بنى اميه و بنى اميه از اسلام جداست.

 

درباره امام حسین(ع),شهادت امام حسین (ع),قیام امام حسین (ع)

 
راستى هرگز انديشيده ايد اگر شهادت جانگداز و حماسه آفرين حسين (ع) به وقوع نمي پيوست و مردم يزيد را خليفه پيغمبر (ص ) مي دانستند, و آن گاه اخبار دربار يزيد و شهوت راني هاى او و عمالش را مي شنيدند, چقدر از اسلام متنفر مي شدند, زيرا اسلامى كه خليفه پيغمبرش يزيد باشد, به راستى نيز تنفرآور است ... و خاندان پاك حضرت امام حسين (ع ) نيز اسير شدند تا آخرين رسالت اين شهادت رابه گوش مردم برسانند.

 

و شنيديم و خوانديم كه در شهرها, در بازارها, در مسجدها, در بارگاه متعفن پسر زياد و دربار نكبت بار يزيد, هماره و همه جا دهان گشودند وفرياد زدند, و پرده زيباى فريب را از چهره زشت و جنايتكار جيره خواران بنى اميه برداشتند و ثابت كردند كه يزيد سگباز وشرابخوار است, هرگز لياقت خلافت ندارد و اين اريكه اى كه او بر آن تكيه زده جايگاه او نيست. سخنانشان رسالت شهادت حسينى را تكميل كرد, طوفانى در جانها برانگيختند, چنان كه نام يزيد تا هميشه مترادف با هر پستى و رذالت و دنائت گرديد و همه آرزوهاى طلايى و شيطانيش چون نقش بر آب گشت.


نگرشى ژرف ميخواهد تا بتوان بر همه ابعاد اين شهادت عظيم و پرنتيجه دست يافت.از همان اوان شهادتش تا كنون , دوستان و شيعيانش , و همه آنان كه به شرافت و عظمت انسان ارج مي گذارند, همه ساله سالروز به خون غلتيدنش را, سالروز قيام و شهادتش را با سياهپوشى و عزادارى محترم مي شمارند, و خلوص خويش را با گريه بر مصايب آن بزرگوار ابراز ميدارند.

 

پيشوايان معصوم ما, هماره به واقعه كربلا و به زنده داشتن آن عنايتى خاص داشتند. غير از اين كه خود به زيارت مرقدش مي شتافتند و عزايش را بر پا مي داشتند, در فضيلت عزادارى و محزون بودن براى آن بزرگوار, گفتارهاى متعددى ايراد فرموده اند.


ابوعماره گويد: روزى به حضور امام ششم صادق آل محمد (ع ) رسيدم , فرمود اشعارى درسوگوارى حسين براى ما بخوان . وقتى شروع به خواندن نمودم صداى گريه حضرت برخاست , من مي خواندم و آن عزيز مي گريست , چندان كه صداى گريه از خانه برخاست . بعد از آن كه اشعار را تمام كردم , امام (ع ) در فضليت و ثواب مرثيه و گرياندن مردم بر امام حسين (ع ) مطالبى بيان فرمود. (21)


نيز از آن جناب است كه فرمود: گريستن و بي تابى كردن در هيچ مصيبتى شايسته نيست مگر در مصيبت حسين بن على , كه ثواب و جزايى گرانمايه دارد. (22) باقرالعلوم , امام پنجم (ع ) به محمد بن مسلم كه يكى از اصحاب بزرگ او است فرمود: به شيعيان ما بگوييد كه به زيارت مرقد حسين بروند, زيرا بر هر شخص باايمانى كه به امامت ما معترف است , زيارت قبر اباعبدالله لازم ميباشد. (23)


امام صادق (ع ) مي فرمايد: ان زيارة الحسين عليه السلام افضل ما يكون من الاعمال . همانا زيارت حسين (ع ) از هر عمل پسنديده اى ارزش و فضيلتش بيشتر است . (24) زيرا كه اين زيارت در حقيقت مدرسه بزرگ و عظيم است كه به جهانيان درس ايمان و عمل صالح مي دهد و گويى روح را به سوى ملكوت خوبي ها و پاكدامني ها و فداكاري ها پرواز مي دهد.

 

هر چند عزادارى و گريه بر مصايب حسين بن على (ع ), و مشرف شدن به زيارت قبرش و بازنماياندن تاريخ پرشكوه و حماسه ساز كربلايش ارزش و معيارى والا دارد, لكن بايد دانست كه نبايد تنها به اين زيارت ها و گريه ها و غم گساريدن اكتفا كرد, بلكه همه اين تظاهرات , فلسفه ديندارى, فداكارى و حمايت از قوانين آسمانى را به ما گوشزدمينمايد, و هدف هم جز اين نيست , و نياز بزرگ ما از درگاه حسينى آموختن انسانيت و خالى بودن دل از هر چه غير از خداست ميباشد, و گرنه اگر فقط به صورت ظاهر قضيه بپردازيم , هدف مقدس حسينى به فراموشى مي گرايد.


-----------------------------------------------------------
پي نوشتها:
 (1) در سال و ماه و روز ولادت امام حسين (ع ) اقوال ديگرى هم گفته شده است , ولى ما قول مشهور بين شيعه را نقل كرديم . ر. به . ك . اعلام الورى طبرسى , ص 213.
(2) احتمال دارد منظور از اسما, دختر يزيد بن سكن انصارى باشد. ر. به . ك . اعيان الشيعه , جزء 11 , ص 167.
(3) امالى شيخ طوسى , ج 1, ص 377.
(4) شبر بر وزن حسن , و شبير بر وزن حسين , و مبشر بر وزن محسن , نام پسران هارون بوده است و بوده است و پيغمبر اسلام (ص ) فرزندان خود حسن و حسين و محسن را به اين سه نام ناميده است - تاج العروس , ج 3 , ص 389, اين سه كلمه در زبان عبرى همان معنى رادارد كه حسن و حسين و محسن در زبان عربى دارد - لسان العرب , ج 66, ص 60.
(5) معانى الاخبار, ص 57./(6) در منابع اسلامى درباره عقيقه سفارش فراوان شده و براى سلامتى فرزند بسيارمؤثر دانسته شده است . ر. به . ك . وسائل الشيعه , ج 15, ص 143 به بعد.
(7) كافى , ج 6, ص 33./(8) مقتل خوارزمى , ج 1, ص 146 - كمال الدين صدوق , ص 152./(9) سنن ترمذى , ج 5, ص 323./(10) ذخائر العقبى , ص 122./(11) الاصابه , ج 11, ص 30.
(12) سنن ترمذى , ج 5, ص 324 - در اين قسمت رواياتى كه در كتابهاى اهل تسنن آمده است نقل شد تا براى آنها هم سنديت داشته باشد.
(13) الاصابه , ج 1, ص 333.(14) تذكرة الخواص ابن جوزى , ص 34 - الاصابه , ج 1, ص 333, آن طور كه بعضى ازمورخين گفتهاند اين موضوع تقريبا در سن ده سالگى امام حسين (ع ) اتفاق افتاده است .
(15) ارشاد مفيد, ص 173./(16) رجال كشى , ص 94 - كشف الغمة , ج 2, ص 206./(17) مقتل خوارزمى , ج 1, ص 184 - لهوف , ص 20./(18) روز هشتم ماه ذيحجه مستحب است كه حاجيها به منى بروند, و در آن زمان به اين حكم استحبابى عمل ميكردند, ولى در زمان ما مرسوم شده است كه از روز هشتم يكسره به عرفات ميروند.
(19) كامل الزيارات , ص 68 به بعد - مشير الاحزان , ص 9./(20) لهوف , ص 53./(21) كامل الزيارات , ص 105.
(22) كامل الزيارات , ص 101./(23) كامل الزيارات , ص 121./(24) كامل الزيارات , ص 147.

بیتوته

 

درباره امام حسین (ع) و واقعه ی کربلا - بیتوته
www.beytoote.com/religious/bozorgan-din/aboutt2-imam1-hussain.html
درباره امام حسین (ع) زندگینامه امام حسین (ع) شهادت امام حسین (ع),قیام امام حسین (ع) ,واقعه ی کربلا,امام حسين (ع ) در زمان معاويه,قيام حسينى,احادیثی درباره امام حسین (ع) ...
مقاله اي درباره ي قيام امام حسين(ع)
www.pat-o-mat.com › بخش مذهبی › تالار مذهبی › اخبار و مطالب مذهبی
۱۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بسم الله الرحمن الرحیم مقاله ای درباره ی قیام امام حسین(ع) مقدمه امام حسین (ع)سرور آزادگان جهان ویکی از مظلوم ترین انسان های تاریخ بوده است و خواهد بود.
قیام امام حسین - مقاله وتحقیق
maghaleshz.persianblog.ir/post/128/
۱۹ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - معاویه زمانیکه که خودش به مدینه رفت سه نفر که مورد احترام مردم بودند را خواست (امام حسین –(ع) عبدالله بن عمر فرزند خلیفه دوم ، عبدالله بن زییر، همان ...
انشاء درباره ی امام حسین - Blogfa
www.khalvate-adabi.blogfa.com/post-16.aspx
در کوچه باد می آید...این ابتدای ویرانیست - انشاء درباره ی امام حسین - حیاط خلوت مان. ... در تداوم سیره انقلابی همه پیامبران و اولیا الهی قیام قرآنی عاشورا. را به وقوع ...
ashoura - انشا زيبا در مورد امام حسين(ع)
www.mehrdad2n.blogfa.com/cat-10.aspx
ashoura - انشا زيبا در مورد امام حسين(ع) - عاشورا. ... من از روي خودخواهي وخوشگذراني ويا براي فساد وستمگري قيام نكردم بلكه قيام من براي اصلاح در امّت جدّم مي باشد ، مي ...
نگاهی اجمالی به مراحل قیام امام حسین (ع) - آفتاب
www.aftabir.com/articles/.../نگاهی-اجمالی-به-مراحل-قیام-امام-حسین-ع
۲۸ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - هدف قیام امام (ع) : براندازی حکومت جور یزید و تشکیل حکومت عدل اسلامی ، بر اساس خواست مردم بخصوص کوفیان ۱ ...
انگیزه ی قیام امام حسین ( ع ) - سیره نبوی
sirehnabavi.persianblog.ir/post/336/
امام خمینی ( قدس سره ) : «زنده نگهداشتن عاشورا یک مسئله بسیار مهم سیاسی و عبادی است . » مقام معظم رهبری : « هر چه بیشتر در باره ی این قیام عظیم فکر کنیم ، ممکن ...
دانلود انشا درباره زندگی امام حسین |انشاء زندگینامه ... - نسیم روز
nasimroooz.rozblog.com/.../دانلود-انشا-درباره-زندگی-امام-حسین-انشا-زن...
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک مقاله کامل در مورد زندگی و فلسفه قیام امام حسین(ع) که واقعا زیبا تنظیم شده .... مقاله ای کامل در مورد قیام امام حسین (ع) و محرم و عاشورا(قسمت اول .
تحقیق درباره قیام امام حسین ع
www.gamenetyahoo.blogfa.com/post-1418.aspx
تحقیق درباره قیام امام حسین ع. سيد محمد حسين طباطبايى. به دنبال طرح موضوع آگاهى حضرت امام حسين (ع) از سرنوشت حركت و نهضت خويش و شبهه اى كه يكى از ...
انشا در مورد قیام امام حسین - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?q=انشا+در+مورد+قیام+امام+حسین
آیت الله سید محمد ضیاءآبادی در سخنانی درباره دلایل قيام امام حسين(ع) می گوید: «هم دعوت ... انشا در مورد فصل پاییز / انشا درباره پاییز فصل پاییز را توصیف کنید ...
هدف قيام امام حسين از زبان امام - سخن تاریخ -سایت گروه تاریخ ...
www.sokhanetarikh.com/...امام-حسین.../528-هدف-قيام-امام-حسين-از-زبان-ا...
۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - معاويه با آنکه مي‌دانست امام حسين (ع) اگر فرصتي بيابد، عليه او قيام مي‌کند و با اينکه او حتي گاهي امام (ع) .... شانزدهم: مورد عمل قرار گرفتن احکام الهي
مقاله ای درباره زندگی نامه و فلسفه قیام امام حسین+دانلودpdf
mrs999.mihanblog.com/post/20
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یک مقاله کامل در مورد زندگی و فلسفه قیام امام حسین(ع) که واقعا زیبا تنظیم شده حتما دانلود کنید. طبقه بندی: دین و مذهب، برچسب ها: فلسفه قیام امام ...
مقاله ای کامل در مورد قیام امام حسین (ع) و محرم و عاشورا(قسمت اول ...
royayebarani.ir/مقاله-ای-کامل-در-مورد-قیام-امام-حسین-ع-و/
مقاله ای کامل در مورد امام حسین و محرم قسمت اول (امام حسین(ع) در زمان معاویه) ….. لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید ….. دومین فرزند برومند حضرت علی و در روز سوم ماه شعبان ...
مقاله ای کامل درباره زندگی نامه امام حسین(ع) - جوانان متوسلین ...
javanan-babalhavaej.blogfa.com/post/14
امام حسین ع ۳ شعبان ۴ هجری قمری در مدینه زاده شد و در ۱۰ محرم ۶۱ (برابر ۲۱ مهرماه سال ... امام حسن بسیار به دیدن او می‌آمدند و از او تقاضا می‌کردند تا بر علیه معاویه قیام کند.
مقاله ای کوتاه درباره امام حسین(ع)
seddighy.khschool.ir/Articles/ViewArticle.asp?ID=14745
الف) شرایط نهضت امام حسین علیه السلام. شكل مبارزه اى كه حسین انتخاب كرده، قابل فهمیدن نیست مگر این كه اوضاع و شرایطى كه حسین در آن شرایط، قیام خاصّ خودش را آغاز ...
نگرشی کوتاه به قیام امام حسین‌(ع) نسخه متنی - تبیان
library.tebyan.net/fa/Viewer/Text/62242/1
يكي‌ از مواردي‌ كه‌ امام‌ حسين‌(ع) آن‌ را به‌ شدّت‌ مورد انتقاد قرار مي‌داد،موضوع‌ولايت‌ عهدي‌ يزيد بود. امام‌ در طي‌ سخناني‌ چنين‌ فرمودند: «... تو اي‌ معاويه‌! در برتري‌ و فضيلتي‌ كه‌ ...
انشاء درباره ى امام حسين
moeinmahroom.ir/انشاء-درباره-ى-امام-حسين/
انشا درباره ی امام حسینانشا درباره ی امام حسین انشا درباره ی امام حسینانشا درباره ی ... درباره امام حسین ع و واقعه ی کربلادرباره امام حسین ع زندگینامه امام حسین قیام امام ...
انشا در مورد قیام امام حسین - نتایج زنده
90sport.blogsky.com/1394/08/03/post.../انشا-در-مورد-قیام-امام-حسین
انشا در مورد قیام امام حسین · انشا در مورد قیام امام حسین. برچسب‌ها: انشا در مورد قیام امام حسین. (0 کارت شارژ رایگان). تاریخ ارسال: یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 22:54 ...
مقاله ای در مورد واقعه عاشورا | ستاد صالحین استان قزوین
qz.salehin.ir/?p=2649
۶ روز پیش - موضوع امام حسین(ع)، زندگی و حرکت آن حضرت ، یک برنامه مکتب و نظام فکری ... می کنند، احیای جریان کربلا و مطرح کردن حقیقت قیام حسینی است.
PDF مقاله قيام امام حسين (ع)؛ مباني و بنيادهاي نظري ...
www.niazemarkazi.com/.../10003318-مقاله-قيام-امام-حسين-(ع)؛-مباني-و-...
در مورد اهداف قيام امام حسين (ع) قلم فرسايي هاي بسياري شده، از ديرباز تا کنون مورخان، پژوهشگران و صاحب نظران با الهام و استناد به سخنان امام حسين (ع) عمده ترين هدف ...
چرا قیام امام حسین(ع) پایدار مانده است؟
www.nasr19.ir › اندیشه و مذهب
۱۴ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - همه ی ما معتقدیم که قیام امام حسین (ع) پایدار ترین و جاودانه ترین قیامی است که تا ... امام حسین(ع) آن چنان ارزشی برای دین قائل بود که کسی مثل فرزند ... انشا ءالله در آینده ای نزدیک این سنگر به صورت عملی شروع به فعالیت خواهد کرد .
یک انشا درباره ی قیام امام حسین با مقدمه بند های بدنه و نتیجه
blogreader.ir/.../یک+انشا+درباره+ی+قیام+امام+حسین+با+مقدمه+بند+های+...
۵ ساعت پیش - یک انشا درباره ی قیام امام حسین با مقدمه بند های بدنه و نتیجه ... تحقیق در مورد امام حسین و محرم مقاله ای کامل درباره زندگی نامه امام حسین(ع) 2 آنلاین ...
.: Porseman.org :. - هدف قيام امام حسين عليه السلام - پرسمان
porseman.org › اجتماعي و فرهنگي
آيا يکي از دلايل قيام امام حسين (ع) تشکيل حکومت بود يعني ايشان مي خواست ... به چند مورد از آثار آن اشاره مي کنيم و تحقيق بيشتر را به عهده خود شما وا مي گذاريم. 1.
قیام امام حسین علیه السلام از نگاه دیگران - راسخون
rasekhoon.net › ... › قیام امام حسین علیه السلام از نگاه دیگران
بررسی قیام امام حسین(ع) تنها مورد توجه شیعیان قرار نگرفته، بلکه غیر شیعیان و حتی غیرمسلمانان نیز، انگیزه ها و پیامدهای این قیام را کاویده اند. یکی از نویسندگان ...
ابوتراب | اهداف قیام امام حسین علیه السلام
www.aboutorab.com/page.php?pid=204&id=1588
۱۹ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - کلمات کليدي: امام حسین، اهداف، قیام، محرم ... اخبار و احاديث دربارة شهادت امام حسين علیه السلام فراوان و به انواع گوناگون در منابع متقدمي ..... تمامی کالاها و خدمات فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های ...
مقاله در مورد ماه محرم - آلامتو
www.alamto.com › برچسب ها
40 پرسش و پاسخ درباره قیام امام حسین (ع). با توجه به روایات مختلف، ظاهراً تعداد شهدای کربلا بیش‌از هفتاد و دو نفر است پس چرا همواره از عدد هفتاد و دو نفر به عنوان ...
قیام امام حسین مقاله
persian.iranian-enmarket.com/+قیام+امام+حسین+مقاله/
زندگینامه امام حسین (ع) - مقاله ای کامل در مورد حضرت امام ... بررسي ابعاد قيام امام حسين(ع) عامل اصلی قیام امام حسین علیه السلام چه بود؟ - … www.rasekhoon.net فلسفه ...
واکاوی دیدگاه‌ اهل‌سنت درباره قیام حسینی - حسین سرمدمحمدی
hablolmatin.dmsonnat.ir/?_action=articleInfo&article=921
در موضوع قیام حسینی غالب اهل‌سنت جزء موافقان و تأیید کنندگان قیام حسینی هستند و بر این باورند که قیام امام حسین (ع) و خاندان و یارانش بر حق و صحیح بوده است.
نهضت و قیام امام حسین(ع) - عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و ...
atashh.parsiblog.com/Archive/نهضت+و+قيام+امام+حسين(ع)/
۸ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - نهضت و قیام امام حسین(ع) - عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) - - عطش ... (25) در مورد حکومت های الهی، درقرآن بحث های فراوانی دیده می شود که از جمله ...
بررسی فقهی و نقد دیدگاه ابوحامد غزالی در مورد قیام حضرت امام ...
lib.journals.pnu.ac.ir/article_1782_319.html
فعل امام حسین )ع( حجت شرعی است که اگر در جامعه اسلامی مفسده عظمائی همانند بر حکومت نشستن یزید ملعون پیش آید، نه تنها عزلت حرام است که قیام و حرکت واجب است و ...
زندگينامه امام حسين (ع)
www.valiasr-aj.com/fa/page.php?id=93&bank=notepad&startrec...
در زمان حکومت عمر، امام حسين (ع ) وارد مسجد شد، خليفه دوم را بر منبر رسول الله (ص ) .... امت ، يزيد را به رسميت نشناخته و با او بيعت نکرده ، بلکه عليه او قيام کرده است . ... خبر "شهادت حسين (ع ) در کربلا" به قدري در اجتماع اسلامي مورد گفتگو واقع شده ..... انشا.الله اجرتون با امام حسين.لطفاچندتا شعردرباره ي عاشورا داخل سايتتون بنويسيد.
مقاله دیدگاه اهل سنت در مورد قیام امام حسین (ع) - سیویلیکا
www.civilica.com/Paper-ANDISHEH01-ANDISHEH01_098=دیدگاه-اهل-...
مقاله دیدگاه اهل سنت در مورد قیام امام حسین (ع), در همایش سراسری علمی پژوهشی شناخت اخلاق و آداب حسینی (National Symposium on Scientific Understanding of Morality ...
[PDF]ﺁﻥ ﭼﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻭﺍﻗﻌﻪ ﯼ ﮐﺮﺑﻼ ﻭ ﻗﻴﺎﻡ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻴﻦ(ﻉ) ﻣﻬﻢ
www.ensani.ir/storage/Files/20120413181642-5170-49.pdf
۲۵ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ﺴﺘﺎﻥ 1389. 2، ﺯﻣ. ﻯ. ﻤﺎﺭﻩ. ﺷ. 23،. ﻯ. ﺩﻭﺭﻩ. ۳۸. ﺁﻥ ﭼﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻭﺍﻗﻌﻪ ﯼ ﮐﺮﺑﻼ ﻭ ﻗﻴﺎﻡ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻴﻦ(ﻉ) ﻣﻬﻢ ﺍﺳﺖ. ﭘﻴﺎﻡ ﻭ ﺩﻻﻳﻞ ﻗﻴﺎﻡ ﺁﻥ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺭﺱ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﺩﺭ. ﻣﺴﻴﺮ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ...
بررسي پيامدها و آثار قيام امام حسين (ع) - سازمان تبليغات اسلامي
old.ido.ir/a.aspx?a=1392032102
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در اين مقاله سعي شده است اين پيامدها از زواياي مختلف مورد بررسي قرار گيرد . ... قيام امام حسين (ع) و حادثه كربلا گرچه در مدت كوتاهي اتفاق افتاد اما اين ...
اهداف قیام امام حسین - ویکی فقه
www.wikifeqh.ir/اهداف_قیام_امام_حسین
در مورد انگیزه امام حسین (ع) از قیام خونین عاشورا از سوی علما و اندیشمندان اسلامی و غیر مسلمان نظریات گوناگونی مطرح شده است که ماحصل دیدگاه ها به چهار نظریه، بر ...
الف - قیام امام حسین(ع)؛ درس مذاکره ی عزتمندانه
alef.ir/vdcaeonum49nyw1.k5k4.html?249035
۲۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولا خوب است جناب روحانی ادبیات امام حسین علیه السلام با ابن سعد را مورد مداقه قرار دهند. امام چگونه ابن سعد را با پیشنهادهای خود و ادبیات خود مورد ...
فلسفه قیام عاشورا (1) - محرم 1389
moharam1389.persianblog.ir/post/11/
نظریه سنتی که در آن، فلسفه قیام امام حسین (ع) بخشوده شدن گناهان امت دانسته شده است. صاحبان این نظریه معتقدند که امام حسین بنا به خواست الهی و عالمانه و عامدانه به ...
مقاله در مورد ” فلسفه و بررسی نهضت قیام عاشورا “
shamimyar.net/مقاله-در-مورد-فلسفه-و-بررسی-نهضت-قیام-ع/
رتبه: ۳٫۲ - ‏۴ رأی
در این حال دین و اسلام با خطر جدی روبرو می‌شد ولی امام حسین (ع) در چنین شرایطی برای آنکه دین و اسلام از بین نرود. با آنها سازش و بیعت نکرد پس در این موقع بود که قیام ...
هفت نظریه مطرح درباره هدف قیام امام حسین(ع) چیست؟/ چرا کوفه ...
www.khabaronline.ir/detail/385671/culture/religion
۲۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمد اسفندیاری در نشست «عاشوراشناسی» درباره وضعیت کتاب های نوشته شده درباره امام حسین(ع) و هفت نظریه مطرح شده برای هدف امام سخن گفت.
فلسفه قيام عاشورا - مركز تعليمات اسلامي واشنگتن
www.iec-md.org/ahlulbayt/falsafeh_qiyam_ashura_ranjbar.html
مقدمه. از زمانى كه قيام امام حسين(ع) با آن شرايط و ويژگى هاى خاص اتفاق افتاده است، سؤال‌هايى در ميان نخبگان و انديشمندان و حتى مردم عادى مطرح بوده است كه، انگيزه اصلى ...
اهداف و زمينه هاي قيام عاشورا در كلام امام حسين(ع) - مركز تعليمات ...
iec-md.org/.../ahdaaf_zaminehha_qiyaam_ashura_akbarzaadeh.html
قيام امام حسين(ع) داراي ابعاد مختلفي است كه در اين ميان زمينه ها و دلايل شكل ... دلايل قيام حضرت سيدالشهدا(ع) بايستي ويژگي هاي دوره امامت آن حضرت مورد توجه قرار ...
:: مقالات عاشورایی :: تحليلي درباره اهداف قيام امام حسين
www.erfan.ir/hamaseh/56176.html
۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در ادامه مقاله چهار ديدگاه درباره هدف قيام امام حسين علیه السلام تبيين شده است: شهادت طلبي، تشكيل حكومت، حفظ جان، و جمع ميان شهادت طلبي و تشكيل ...
اظهار نظر انديشمندان غير مسلمان در مورد شخصيت و قيام امام ...
www.shia-news.com/.../اظهار-نظر-انديشمندان-غير-مسلمان-در-مورد-شخص...
۲۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اظهار نظر انديشمندان غير مسلمان در مورد شخصيت و قيام امام حسين (علیه السلام) ... امام حسين (علیه السلام) وارث انبياء عظام الهي و مجمع فضائل بي‌شمار اهل بيت و عصمت و طهارت است او وارث همه ..... انشاء الله در دنيا وآخرت آزاده خواهي بود. از اسب ...
عامل اصلی قیام امام حسین(ع)چه بود؟ - كانون گفتگوی قرآنی
www.askquran.ir › ... › امامت و ولایت در قرآن › اهل بیت و ائمه در قرآن
۲۶ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 10پست - ‏7 نویسنده
در مورد نهضت امام حسين عليه السلام ، عده اي بر اين عقيده اند که امام به خاطر نامه هايي که از سوي مردم کوفه براي ايشان فرستاده شد و از امام دعوت کردند که ...
مقاله شیخ محمد محمد مدنی مصری درباره قیام امام حسین (ع) - طهور
tahoor.com/fa/Article/View/211061
دانشنامه اسلامی طهور : این مقاله در باره مقاله شیخ محمد محمد مدنی مصری درباره قیام امام حسین (ع) است.
درباره امام حسین (ع) و واقعه ی کربلا - آکا - سلامت
www.akairan.com/din-andisheh/emamat1/2014116194327.html
درباره امام حسین (ع) زندگینامه امام حسین (ع),شهادت امام حسین (ع),قیام امام حسین (ع),واقعه ی کربلا,امام حسین (ع ) در زمان معاویه,قیام حسینى,احادیثی درباره امام حسین (ع) ...
در مورد قیام «مختار ثقفی»جدّیترین خونخواه امام حسین (ع)
omidsolymani.blogfa.com/post-321.aspx
پس از آن، قیام "توّابین " به رهبری سلیمان بن صرد خزاعی و تنی چند از بزرگان کوفه شکل گرفت. آنان کسانی بودند که به حضرت امام حسین (ع) نامه دعوت به کوفه نوشته ...
تحقیق در مورد زندگانی امام حسین (ع) از تولد تا شهادت ...
tahgigkar.ir/151/
۱۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روایات مختلف در مورد تاریخ ولادت حضرت امام حسین (ع) ۲ ... بر چسب ها : امام حسین (ع), قیام امام حسین (ع), واقعه تاسوعا, واقعه عاشورا, کربلا. به اشتراک ...
قیام امام حسین (ع) ،قیامی برای اصلاح امت پیامبر (ص) بود ...
ystc.ir › یادداشت
۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما می خواهیم زاویه نگاه به مسئله قیام امام حسین را متفاوت تر کنیم و وجه تشابه این قیام و انقلاب اسلامی ایران را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفتم ...
اثرات قیام امام حسین(ع) | وب سايت حجت الاسلام و المسلمين ...
www.adeli-af.com › مقالات
نگارنده نیز مقاله ای تحت عنوان«اثرات قیام امام حسین(ع)» به کمیسیون برگزاری ... اين نوشتار نیز بر آن است تا برخی اثرات قیام امام حسین(ع) مورد بررسی قرار گیرد.
چرا امام حسن صلح کرد و امام حسین، قیام؟ - فرارو
fararu.com/fa/news/133159/چرا-امام-حسن-صلح-کرد-و-امام-حسین-قیام
۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عامل اول كه سبب قيام امام حسين شد اين بود كه حكومت ستم كار وقت از امام ... می داد، در مورد امام حسن بر عكس، اتمام حجت بر خلاف بوده و مردم كوفه تقريبا ...
قیام امام حسین(ع) چه رابطه ای با حکومت حضرت مهدی (عج) دارد ...
www.mahdaviat.porsemani.ir/.../قیام-امام-حسینع-چه-رابطه-ای-با-حکومت-...
که در واقع ظهور امام زمان (عج) و حکومت آن حضرت مکمل قیام امام حسین است. برای روشن شدن ... امام رضا(ع) می فرماید: این آیه در مورد امام حسین(ع) و امام مهدی(ع) نازل شده است[3].
مقاله : در مورد قیام مختار ثقفیجدّیترین خونخواه امام حسین (ع ...
www.tebyan-zn.ir/detailed.../در+مورد+قیام...امام+حسین.../default.html
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان TEBYAN CULTURAL AND INFORMATION CENTER در مورد قیام «مختار ثقفی»جدّیترین خونخواه امام حسین (ع) پس از فاجعه ...
قیام امام حسین - ویکی پرسش
www.wikiporsesh.ir/قیام_امام_حسین
کلید واژه: اهداف قیام امام حسین، آثار قیام امام حسین. ... و مخالف سیره پیامبر بود، چنانکه برخی از مورخان نوشته‌اند که پس از نهضت عاشورا عموم مردم یزید را مورد لعن و ناسزا ...
نقش نوجوان وجوانان در درک آموزهای پیام قیام کربلا وعاشورا ...
mohammadsaberi.persianblog.ir/post/20/
۱۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - لذا تداوم آموزش قیام امام حسین (ع) برای نسل های آینده علی الخصوص قشر نوجوان و جوان ... و امامان معصوم و صحابه بزرگ اسلام نوید داده شده است انشا الله تحقق خواهد یافت . ... در مورد هدف‌ قیام‌ امام‌ حسین‌ (ع) عقاید مختلفی‌ است‌، نظریه‌ پردازان‌ به‌ ...
باشگاه اندیشه › اهداف قیام عاشورا در کلام امام حسین(ع)
www.bashgah.net/fa/content/show/92305
هرچند اهداف و علل قیام امام حسین(ع) از همان سده های آغازین اسلام مورد توجه علما و اندیشمندان قرار گرفته و تبیین شده است، اما بررسی انگیزه ها و اهداف قیام از زبان خود امام ...
امام حسین علیه السلام - درس ها و پیام های قیام عاشورا برای ما
imam-hossein.blogfa.com/cat-14.aspx
در مورد امام حسین (ع) داستان اربعین مطرح است و چهل روز بعد زیارت نامه ی خاصی برای ایشان مطرح می شود . این زیارت را امام صادق (ع) انشاء کرده اند . در روایتی داریم .... یکی از مصادیق درس های قیام کربلا برای امروز ( تحریم کالاهای صهیونیستی). ۱۴۰۰ سال ...
۴۰ پرسش و پاسخ درباره قیام امام حسین (ع) مقاله بخش2 :: کوچه ...
emammahdi313.blog.ir/.../40-پرسش-و-پاسخ-درباره-قیام-امام-حسین-ع-م...
۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۴۰ پرسش و پاسخ درباره قیام امام حسین (ع) مقاله بخش2. با توجه به روایات مختلف، ظاهراً تعداد شهدای کربلا بیش‌از هفتاد و دو نفر است پس چرا همواره از ...
رایحه ظهور - تاثیر قیام عاشورا ی امام حسین ع بر انقلاب های ...
u313.ir/articles/item/861-1390-09.../861-1390-09-12-12-48-27.html
با تامل در جریان قیام امام حسین ع در می یابیم که نهضت امام حسين عليه السلام داراي 3 ركن مبارزه با .... به تأمین کنندگان انرژی و مواد خام مورد نیاز کارخانه جات و مصرف کنندگان تولیدات کشورهای آنان! ...... انشاء الله بزودی این فرمایش امام خمینی محقق خواهد شد.
تحقیق درباره ی فرزندان امام حسین
kredikartiborcutaksitlendirme-tumturkiye.com/تحقیق+درباره+ی+فرزند...
زندگينامه امام حسين (ع) زندگی نامه امام حسین (علیه السلام) درباره امام حسین (ع) و واقعه ی کربلا YAHoO - تحقیق درباره قیام امام حسین ع - دلیل قیام امام ... فرزندان و اهل ...
مقاله ای درباره امام حسین ع و قیام عاشورا | بای دو
shohadalibrary1394.baido.ir/page-654842.html
امام حسین ع پسر امیر المومنین علی ع و حضرت فاطمه س (دختر حضرت محمد ص پیامبر اسلام)، امام سوم ما شیعیان است.امام حسین ع ۳ شعبان ۴ هجری قمری در مدینه زاده شد و در ...
فلسفه قیام امام حسین علیه السلام: شامل 13 مقاله
tvshia.com/.../امام-حسین/3263-فلسفه-قیام-امام-حسین-علیه-السلام-شامل-...
۱۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فلسفه قیام امام حسین علیه السلام: شامل 13 مقاله. ... مداحی حاج صادق آهنگران در مورد شهداء منا. جزئیات. فساد بی حد و حصر سران آل سعود وهابی خائن ...
تحقیق درباره عاشورا و امام حسین
www.asemankafinet.ir/post/1594/تحقیق-درباره-عاشورا-و-امام-حسین.aspx
۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تحقیق رایگان سایت فروشگاه علمی اسمان. امام حسین (ع) و قیام عاشورا. « ان الحسين مصباح الهدي و سفينه النجاه ». گذشت روزگار بهترين مربي و معلم ...
مقاله در مورد قیام امام حسین ع
job-finder.bazar-man.ir/مقاله-در-مورد-قیام-امام-حسین-ع.html
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلیل قیام امام حسین ع ... آن داشت كه در سرآغاز مقاله هاى اين ... مورد احترام و ...
سوگواري معصومين (ع) بر امام حسين (ع) 1 - پایگاه فرهنگی ...
salat.irib.ir/reader.htm.php?read=note&id=413
سوگواري ائمه معصومين (عليهم السلام) بر امام حسين (ع): زنده نگهداشتن قيام كربلا (1) ... دراين مقاله بعد از مقدمه اي كوتاه درباره ي اوضاع زمان امام حسين (ع) و دلايل انتخاب راه ... قلب دشمنان آن حضرت است كه همواره از سوي مسلمانان مورد توجه قرار گرفته و يكي از ...
چرا امام حسین در روزگار معاویه قیام نکرد؟
www.darolershad.org/index.php?...امام-حسین...قیام...
در این مقاله برآنیم تا فلسفه عدم قیام آن بزرگوار در عصر. معاویه را مورد بررسی قرار دهیم . در این جا تنها بخشی ... این چنین بود که امام حسین علیه السلام با قدرت تبلیغاتی معاویه و جهل عمومی، زمان را برای قیام خویش مناسب ندانست . زیرا به خوبی آگاه بود ...
علل و عوامل قيام امام حسين+سند - سنت
sonnat.net/article.asp?id=4135
امام حسين عليه السلام در مقابل حكومت يزيد و بيعت خواستن او دو گزينه بيش تر نداشت: ... در این جا بایسته است هم به فلسفه قيام امام و هم به علل عدم بيعت اشاره شود: .... حضرت جمله «مثلى لا يبايع مثله»را مانند يک حکم بديهى و مورد اتفاق همه فرمود؛ زيرا ...
تحقیق در مورد ماه محرم مقاله ای در مورد محرم و عاشورا - جدید 94
bookhaa.avalblog.ir/page-78011.html
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محرم ,مورد ,تحقیق ,مقاله ,امام ,عاشورا ,تحقیق درباره ,مورد محرم ,امام حسین ,محرم محرم ,محرم ..... این نوع مراسم‌ها در روز ۱۶ محرم با نام هفتم امام حسین و ۲۰ انشا در مورد ماه محرم. .... مقاله ای کامل در مورد قیام امام حسین (ع) و محرم و عاشورا(قسمت اول .
عاشورا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/عاشورا
سابقهٔ سوگواری و برپایی عزاداری برای حسین بن علی به اولین روزهای بعد از عاشورا، در ... همچنین زرتشتیان نیز در این ماه به عزاداری برای امام سوم شیعیان می‌پردازند و او را داماد ... در مورد واقعه عاشورای سال ۶۱ اغلب تاریخ نگاران اهل سنت از جمله محمد بن جریر ... قیام امام حسین در منابع اهل سنت; حماسه حسینی - مرتضی مطهری · قیام امام حسین (ع) ...
نهضت عاشورا و اهداف آن - دریافت کد روز شمار محرم
www.ashoora.ir/امام-حسین-ع-و...و.../328-نهضت-‏عاشورا-و-اهداف-آن.html
به دنبال طرح موضوع آگاهی حضرت امام حسین (ع) از سرنوشت حرکت و نهضت خویش و ... جماعتی از صحابه پیغمبر (ص) را که مورد احترام و اعتماد مردم بودند از هر راه بود با ... امام حسین (ع) اجازه ادامه جنگ یا قیام علیه معاویه را نداد و کمترین فایده ای هم نداشت; زیرا:
دانلود مقاله قیام امام حسین
mag-iran.com/دانلود-مقاله-قیام-امام-حسین.htm
دانلود مقاله قیام امام حسین. ... هايي راكه درخردسالي از جدش رسول اكرم ( ص ) آموخته بود به كار مي بست و به همين دليل مورد توجه همگان به ويژه گرامي اشت قرار گرفته بود .
اهداف و انگيزه امام حسين (ع) از قيام عاشورا
pkarmozdnewsa.yaldablog.ir/page-56760.html
هدف اصلی قیام امام حسین(ع) را می توان در احیای دین خلاصه کرد. ... امام حسین (ع)که در باره اهداف و انگیزه های قیام عاشورا است و نیز . .... قسمت آخر سریال دختر امپراطور آپارات | انشا درباره گذر رودخانه | داستان در مورد روز اول مدرسه | يک نقاشي کودکانه با گردي ...
یاران امام حسین (ع) - رادیو قرآن
radioquran.ir › ... › ‏بخش ویژه ماه محرم‏ › ‏یاران امام حسین (ع)‏
رهبر قیام; حضرت امام زین العابدین(ع) و زینب کبرى(س( یاران وفادار و فداکار. ... برآنیم تا اندکى درباره رکن سوم این قیام, یعنى یاران فداکار امام حسین(ع) بحث کنیم. ... جهاد داده شد چرا که آنها مورد ستم قرار گرفته اند و البته خداوند بر یارى آنها قادر است".
مقالات در باره ای امام حسین علیه السلام و اصحابش - مرکزعلمی ...
markazalmi.blogfa.com/.../مقالات-در-باره-ای-امام-حسین-علیه-السلام-و-اص...
مرکزعلمی فرهنگی امام هادی علیه السلام - مقالات در باره ای امام حسین علیه السلام و ... امام خمينى(ره) درباره قيام عاشورا فرمودند: عاشورا قيام عدالت خـواهـان بـا عددى قليل و ...
علل عدم بيعت امام حسين (ع) با يزيد - فصلنامه معارف اسلامي
www.shareh.com/persian/magazine/maaref_i/65/02.htm
(3) نتيجه قيام امام حسين (ع) احياى اسلام،(4) انقراض حكومت اموى(5) و نهادينه كردن ... حتى در مورد معاويه وجود نداشت: يكى، بيعت با يزيد، تثبيت خلافت موروثى [امويان ] از ...
علل قیام عاشورا از زبان امام حسین(ع) - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/293035/علل-قیام-عاشورا-از-زبان-امام-حسین(ع)
قیام امام حسین(ع) دارای ابعاد مختلفی است که در این میان زمینه ها و دلایل شکل گیری ... دلایل قیام حضرت سیدالشهدا(ع) بایستی ویژ گی های دوره امامت آن حضرت مورد توجه ...
علل و عوامل قيام امام حسين(ع) چه بود؟ | مركز ملي پاسخگويي به ...
www.pasokhgoo.ir/node/61432
در این جا بایسته است هم به فلسفه قيام امام و هم به علل عدم بيعت اشاره شود: ... از ديدگاه امام حسين(ع) امامت و رهبرى امت اسلامى شايستگي هايى را مى طلبد، که يزيد و هر ... در صحت و درستى آن شک نداشت و مورد قبول و اتفاق همه بود؛ حتى وليد، عموزاده يزيد و ...
مقاله ای در مورد قیام امام حسین ع - جوکستان
jok.acff.ir/مقاله-ای-در-مورد-قیام-امام-حسین-ع.html
۱۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زندگینامه امام حسین (ع) - مقاله ای کامل در مورد حضرت ... (ع) - مقاله ای کامل در مورد حضرت امام ...
فلسفه قیام امام حسین (ع)مقالات ،پایان نامه ها - عاشورا پژوهی
mesbahe1.blogfa.com/post/6
عاشورا پژوهی - فلسفه قیام امام حسین (ع)مقالات ،پایان نامه ها (همراه با متن کامل یا چکیده ) ... کسانی که در مورد مکتب تشیع و امامان صحبت می کنند، باید متوجه باشند که ...
يک انشا قيام امام حسين با مقدمه بند هاي بدنه نتيجه - صفحه اصلی
man159.98bax.ir/.../یک+انشا+درباره+ی+قیام+امام+حسین+با+مقدمه+بند+ه...
یكى اینكه بگوئیم قیام امام حسین یك قیام عادى و معمولى بود و العیاذ بالله براى هدف ... نوشتاری یک موضوع را انتخاب کنید و در مورد ان در دفتر انشا انشا بنویسیدو یک ...
رابطه ی امر به معروف و قیام امام حسین علیه السلام - منتظران ...
montazerane-monji.persianblog.ir/post/125/
۲۸ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - رابطه ی امر به معروف و قیام امام حسین علیه السلام ..... چه گفت، یکی از دختران امام حسین چه گفت، کنار بازار کوفه، زینب چه خطابه ای انشاء کرد!
مقاله ای درباره امام حسین (ع) و واقعه ی کربلا / کاری از آقای رضا ...
www.cbo.ir/.../مقاله-ای-درباره-امام-حسین-ع-و-واقعه-ی-کربلا-کاری-از-آقای...
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درباره امام حسین (ع),زندگینامه امام حسین (ع),شهادت امام حسین (ع),قیام امام حسین (ع),واقعه ی کربلا,امام حسین (ع ) در زمان معاویه,قیام حسینى,احادیثی ...
فلسفه قیام عاشورا - نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
nahad.nit.ac.ir/view_sireh.aspx?myID...opt=view
فلسفه قيام عاشورا: ... حال بايد ديد دو عامل اصلي قيام چه بوده است. ... كه مورد احترام مردم بودند را خواست (امام حسين –(ع) عبدالله بن عمر فرزند خليفه دوم ، عبدالله بن زيير، ...
عبدالله بن جعفر و قیام کربلا
www.torghabehonline.com › ... › شخصیت ها
کلیدواژه ها: امام حسین(ع)، عبدالله بن جعفر، قیام کربلا و بنی امیه. مقدمه ... عبدالله بن جعفر هنگام صلح و جنگ مورد اعتماد و طرف مشاوره امیرمومنان علی و امام دیگر بود.
امام حسين(ع) در انديشه جمعي از انديشمندان غير اسلامي
www.pajoohe.com/fa/index.php?Page=definition&UID=46512
مسیو ماربین -دانشمند و محقق آلمانی- دربارهی امام حسین(ع) و قیام جاودانهاش، همچنین ... از شهیدان کربلا عمداً خود را به کشتن ندادهاند، بلکه هر یک از کشتهشدگان مورد هجوم و ...
حوادث روز عاشورا - 1
islamquest.net › ... › 14 معصوم › امام حسین ع › قیام امام حسین ع
خانه · شیعه چه می گوید · 14 معصوم · امام حسین ع · قیام امام حسین ع حوادث روز عاشورا. یکشنبه .... در این مورد نیز مانند بسیاری از موضوعات تاریخی اختلاف نظر وجود دارد.
معرفي كتاب مجموعه آثار استاد شهيد مطهري (17) قيام امام حسين(ع)
pajuhesh.irc.ir/note/index/show/+4404/type/ketabshenasi/key/
معرفي كتاب مجموعه آثار استاد شهيد مطهري (17) قيام امام حسين(ع) ... «امر به معروف و نهي از منكر» مورد بحث واقع شده كه طي آن مسائل اجتماعي و سياسي روز نيز مطرح مي‌شود.
: رویکردهای جدید به نهضت عاشورا
mortezamotahari.com/fa/articleview.html?ArticleID=78598
صالحی نجف آبادی هدف امام حسین علیه السلام را برقراری حکومت اسلامی معرفی می ... بنابراین از نظر صالحی قیام امام در مقابل حکومت یزید نه تنها معقول، که واجب است. ... به تحلیل انقلابی ای از واقعه عاشورا کرده است؛ دیدگاهی که با تفاوت هایی مورد توجه ...
ره - پایگاه اطلاع رسانی لبیک
labbaik.ir/note/uNote.aspx?id=11a4284b-5cc0-454e-9898...
۱۱ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - «قیام امام حسین علیه السلام بر پیروزی انقلاب اسلامی تأثیر گذاشته است.» از انقلاب .... مقام معظم رهبری در این مورد، درباره امام خمینی قدس سره فرمود: ...
مرکز اسناد انقلاب اسلامی - مبانی قرآنی قیام امام حسین(ع)
www.irdc.ir/fa/content/54370/default.aspx
۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قیام امام حسین(ع) بر مبانی قرآنی بنیان نهاده شد كه رهبر آن براساس ... امام حسین(ع) می‌باشد كه با توجه به آیات قرآن و دستورات خدای متعال مورد بررسی قرار می‌گیرد. ..... خود را آماده نموده است، با ما كوچ كند كه من بامدادان كوچ خواهم كرد، انشاء الله.
دانشنامه امام حسین(ع) بزرگترین اثر در مورد قیام امام ... - دولت ...
www.dolatebahar.com/.../دانشنامه-امام-حسین-ع-بزرگترین-اثر-در-مورد-...
۶ روز پیش - دانشنامه امام حسین(ع) بزرگترین اثر در مورد قیام امام حسین(ع) است. دولت بهار: سید حسن فاطمی در نشست بازنمایی و بازشناسی «دانشنامه امام حسین(ع)» گفت: در هزار و چند سالی .... خدا از شما بگذره انشاء الله جناب علم الهدی بعضاً قضاوت .
قیام امام حسین (ع) - جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم
www.tadabbor.org/default.aspx?page=article&AID=152
قیام امام حسین علیه السلام در زمان یزید چنان پرشور و مهیج بود که خاطره ان در دلهای ... -تبلغیات: از جمله ابزار تبلیغاتی مورد استفاده در آن زمان،هنر وادب به ویژه شعربود.
مجموعه 79 مقاله در باره ی امام حسین (ع) و قیام عاشورا - ادبی ...
ferdosesokhan.persianblog.ir/post/494/
۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجموعه 79 مقاله در باره ی امام حسین (ع) و قیام عاشورا ... ظ ] [ حسین ملاصادقی ]. نظرات (1) .... اصول ماندگاری اندیشه های امام حسین( علیه السلام( د(۱).
تحقیق در مورد اهداف قیام عاشورا در کلام امام حسین (ع) — مقاله ...
download.hort.ir/2015/04/تحقیق-در-مورد-اهداف-قیام-عاشورا-در-کلام/
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موضوع: اهداف قیام عاشورا در کلام امام حسین (ع) تعداد صفحات: 13 این مطلب در مورد اهداف قیام عاشورا در کلام امام حسین (ع) و در 13 صفحه می باشد و در آن به ...
حضرت امام حسین ( علیه السلام) - شیعه نت
shia12.net/fa/imam%20hosein.asp
بدون شک حضرت امام حسین ( علیه السلام ) جزو نادر ترین شخصیت هایی است که جهان ... خود از امام حسین ( علیه السلام ) به نیکی و بزرگی یاد نموده و از قیام آن حضرت تجلیل ..... می شود و از هرسو لشکر گاه وخيمه گاه سپاه اسلام مورد هجوم ديوان زمان قرار می گيرد.
ارزيابى حركت حسين(ع)
www.majlesekhobregan.ir/fa/publications/mags/is_gv/.../025/17.htm
بررسى قيام امام حسين(ع) تنها مورد توجه شيعيان قرار نگرفته، بلكه غير شيعيان و حتى غير مسلمانان نيز به اين قيام، عمل، انگيزه ها و پى آمدهاى آن توجه فراوان نشان ...
متن مقاله - سازمان فعالیتهای قرآنی دانشگاهیان کشور
www.iska.ir/---.aspx?id=1718
از اين رو، در اين مقاله به بررسی رهبری امام حسين (ع) در نهضت عاشورا توجه شده و به .... به آن چه که کمال واقعی است رهنمون گردد، امام علی (ع) در مورد ويژگی های رهبری در قيام ...
زندگی امام حسین (ع) و واقعه جانسوز کربلا
www.ashoora.blogfa.com/
سفارش آیت الله ناصری در مورد تبعیت از مقام معظم رهبری .... مقاله صالحي نجف‌آبادي در كنگره امام خميني(ره)، تحت عنوان تطبيق قيام امام حسين عليه‌السلام با موازين فقهي ...
متن کامل «قیام امام حسین (ع)» سید جعفر شهیدی را از اینجا ...
www.ical.ir › خانه › اخبار دنیای کتاب
۳ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - کتاب پس از پنجاه سال، پژوهش تازه پیرامون قیام امام حسین (ع) از جمله کتاب‌های مطرح درتحلیل واقعه عاشورا است که به رخدادی که در سال 61 هجری و درست ...
تحلیل قیام عاشورا ازمنظر حقوق بشر اسلامی - http://herasat ...
herasat.mums.ac.ir/index.php?option=com_content&view...id...
آنچه در بیان ارتباط با مبدأ فاعلی مقدمات آشنایی با حقوق بشر اسلامی باید مورد ..... قیام امام حسین دارای وجوه متفاوت است و از زوایای متعدد می توان آن را مورد توجه قرار داد ...
فلسفه و اهداف قیام عاشورا - 1
file7.ir/file/35/فلسفه-و-اهداف-قیام-عاشورا
فلسفه و اهداف قيام عاشورا از ديدگاه امام حسين ع ـ ... شده است، مورد مطالعه و بررسي قرار داده و سپس با استخراج فهرست‌وار اهداف قيام، به تفسير و تحليل آنها، مي‌پردازيم :.
پايداري :: مقاله :: تأثير عاشورا و قيام امام حسين(ع) در دفاع ...
www.dsrc.ir/View/article.aspx?id=4249
قيام‌ عاشورا، مهم‌ترين‌ حادثه‌ در تاريخ‌ تشيع‌ است به‌گونه‌اي‌ كه‌ صورت‌ و سيرت ‌شيعه‌ را دگرگون‌ كرد و به‌ آن‌ پشتوانه‌ حماسي‌ و عاطفي‌ داد و تشيع‌ را به‌ مذهب‌ حماسه‌ و خون‌ مبدل‌ ...
مقالات در مورد امام حسین (ع)
www.sibtayn.com › ... › امام حسين(عليه السلام) › مقالات
۳ روز پیش - مقالات در مورد امام حسین (ع) ... 23 حدیث نورانی در فضیلت کربلا و زیارت قبر امام حسین علیه السلام, 779. سه فرشته نجات یافته امام حسین(علیه السّلام) ...
واقعه کربلا - ويکی شيعه
fa.wikishia.net/view/واقعه_کربلا
واقعه کربلا ماجرای حرکت امام حسین(ع) از مدینه به مکه و از آنجا به سمت کوفه و در نهایت صف‌آرایی سپاه عبیدالله بن زیاد به ... ۳.۱ نامه کوفیان و دعوت از امام برای قیام; ۳.۲ سفیر امام(ع) در کوفه .... من، برادرم، عموزاده‌ام و فرد مورد اعتماد از اهل بیتم را می‌فرستم.
حجاب اسلامی - مقاله ای کوتاه درباره امام سجاد(ع) و قیام توابین و ...
freshte62.blogfa.com/post-18.aspx
حجاب اسلامی - مقاله ای کوتاه درباره امام سجاد(ع) و قیام توابین و مختار - ... اولین جرقه های آن بلافاصله بعد از شهادت امام حسین(ع) درگرفت و به صورت علنی در سال 65 ه.
فراخوان مقاله برای اولین همایش "قیام امام حسین (ع) از دیدگاه ...
www.taghribnews.com/vdccxeq0.2bq0o8laa2.html
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ایرانشهر طی فراخوانی از پژوهشگران و اندیشمندان حوزه و دانشگاه جهت ارائه مقاله برای اولین همایش قیام امام حسین (ع) از دیدگاه ...
حضور گروه های سنی متفاوت از شگفتی های قیام امام حسین(ع) ...
sahebnews.ir › اجتماعی › اصفهان › دین و اندیشه › مناسبت ها
۲۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حجت الاسلام و المسلمین مهدی نیلی پور با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) از جنبه های فردی و خانوادگی مورد توجه است، افزود: حضور افرادی متدین و با ...
ماهیت عاشورا و قیام امام حسین ع
karballa.rasekhoonblog.com/
هم چنین امکان رسیدن کاروان اسرا را نیز به کربلا در اربعین اول تقریبا ناممکن دانسته و در پایان، دلیل الحاق سر مطهر امام حسین(علیه السلام) را به جسم شریفش مورد خدشه ...
عوامل قیام امام حسین‌ علیه‌ السلام در زیارت ناحیه - یاسین مدیا
www.yasinmedia.com/.../امام-حسین/عوامل-قیام-امام-حسین‌-علیه‌-السلام-در-...
امام زمان‌علیه‌السلام در بخشی از این زیارت به بررسی علل و عوامل قیام حضرت ابا عبدالله‌علیه‌السلام اشاره دارد که موضوع مورد بحث این مقاله است. حضرت در این بخش ...
مقاله، امام حسین(ع)
news.blogday.xyz/مقاله،+امام+حسین(ع)/
زندگينامه امام حسين (ع) زندگینامه امام حسین (ع) - مقاله ای کامل در مورد حضرت امام . ... علل قیام عاشورا از زبان امام حسین(ع) یاس کبود - مقاله ای درباره ی امام حسین(ع) (مقاله، ...
تحلیل های عاشورا - محمد نصر اصفهانی
www.m-nasr.com/تحليل-هاي-عاشورا
تاكنون‌ تحليل‌هاي‌ متعددي‌ از حادثه‌ي‌ عظيم‌ كربلا و اهداف‌ قيام‌ سيدالشهدا (ع‌) صورت‌ ... از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تفسیرهای‌ نوینی‌ از حادثه‌ عاشورا صورت‌گرفت‌ که‌ مورد تأیید حاکمیت‌ ... [۷] این‌ دیدگاه‌ اظهار می‌کند: خداوند در «عالم‌ ذر»، مقرر فرمود که‌ امام‌حسین‌(ع‌) در کربلا ...
دشمن شناسی در صلح امام حسن (ع) و قیام امام حسین (ع)
www.ourpresident.ir/.../دشمن-شناسی-در-صلح-امام-حسن-ع-و-قیام-امام-حسی...
اگر شرایط برای امام حسین (ع) فراهم شد برای قیام کردن ، اگرهمان شرایط برای امام حسن ... مردم کوفه برای تعیین سرنوشتشان و تشکیل حکومت اسلامی مورد نظر امام بود .
آوا - یکی از مهم ترین اهداف قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف ...
www.avapress.com/vdccxxq1.2bq1m8laa2.html
امام حسین(ع) قیام كرد تا به انسانهاى زیر بار ظلم و ستم بیاموزد كه چگونه مى تـوانند به حقـوق ... مراسم عزاداری به منظور ارتقای دانش و بینش عمومی در مورد نهضت عاشورا و اهداف والای امام حسین(ع) را در ... انشا الاه دشمنان امام حسین در آتش جهنم بمیرند (144734).
کتابخانه مجازی ایران - انگیزه های قیام امام حسین (ع)
www.irpdf.com/book-5214.html
توجه: نرم افزارهای مورد نیاز برای مطالعه کتابهای را از این قسمت دانلود نمایید. IE: در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی دکمه Download راست کلیک کرده و گزینه .
پاسخ شهید مطهری به پرسش هایی درباره صلح امام حسن (ع) و قیام ...
shafaqna.com/.../126599-پاسخ-شهید-مطهری-به-پرسش-هایی-درباره-صلح...
۱۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از مسایلی که در طول تاریخ بعد از امام حسن روی آن بحث شده است، صلح ایشان با معاویه و قیام امام حسین در برابر یزید است. شهید مطهری به ...
. - داستان هایی در مورد محرم و واقعه کربلا - صفحه نخست - Blogfa
ut-chepoly87.blogfa.com/page/moharram
در دوم ماه محرم الحرام سال 61 هجري كاروان حضرت امام حسين (ع) وارد كربلا شد و ... مدت قيام امام حسين (ع) از روز امتناع از بيعت با يزيد تا روز عاشورا 175 روز طول كشيد (12 ...
پس از پنجاه سال: پژوهشی تازه درباره قیام حسین علیه السلام ...
www.goodreads.com/book/show/1948670._
رتبه: ۴٫۳ - ‏۴۳ رأی
To ask other readers questions about پس از پنجاه سال, please sign up. .... کتاب پس از پنجاه سال ایشان که به بررسی قیام امام حسین می پردازد بیش از هر چیز در پی ...
سینما آن طور که باید حق مطلب را درباره قیام امام حسین(ع) ادا ...
www.ghatreh.com/.../سینما-طور-باید-مطلب-درباره-قیام-امام-حسین-ادا-ن...
۳ روز پیش - گارگردان سینما به نسیم گفت: سینمای دفاع مقدس و مقاومت همان سینمای عاشورا است/ باید آثاری با رویکرد عاشورایی و م.
[DOC]عنوان مقاله
kowsarblog.ir/media/blogs/.../naghshe%20zanan%20dar%20ashora.doc
عالمان بزرگ تشیع و تسنن در مورد حادثه عاشورا نظر نیک دارند و دراین مورد آثار زیادی را به جا گذاشته اند. قطع نفوذ فکری بنی امیه ازبین مردم. نتیجه قیام امام حسین و فدا ...
امام حسين (ع) و قرآن
www.maarefquran.com/maarefLibrary/templates/farsi/.../Books/.../20.ht...
نگارنده، پس از بيان اين مطلب كه زيبايي‌هاي صفات امام حسين(عليه السلام) دل‌ربا و ... از اين جهت، اين سوره را سوره حسين(عليه السلام)ناميده‌اند كه قيام و شهادت آن حضرت، در ... از منابع مورد استفاده، از قرار ذيل است: مسند ابن حنبل، تفسير منسوب به امام حسن ...
آلپ گروه - متن و جملاتی از بزرگان درباره امام حسین (ع)
feedsara-rzb.alpgroup.ir/page-353142.html
مسیو ماربین -دانشمند و محقق آلمانی- درباره‌ امام حسین(ع) و قیام جاودانه‌اش، همچنین علل قیام آن حضرت(ع) و نتایج آن به طور مفصل .... جملات زیبا از دکتر علی شریعتی در مورد امام حسین (ع) و واقعه کربلا. ..... دانلود انشا درباره زندگی امام حسین |انشاء زندگینامه .
مسیر قیام امام حسین (ع) از مدینه تا کربلا + راهنمای تصویری
www.yjc.ir/.../مسیر-قیام-امام-حسین-ع-از-مدینه-تا-کربلا-راهنمای-تصویر...
۲۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این راهنمای تصویری مسیر حرکت کاروان امام حسین (ع) از مدینه تا کربلا و روزشمار وقایع قیام تاریخی ایشان را به شما نشان می دهد.
شبهات مربوط به امام حسین (علیه السلام) و عاشورا - اين وبلاگ ...
www.shobhe1.blogfa.com/cat-13.aspx
براي رسيدن به جواب از اين شبهه مقدمه اي را در مورد معناي آيه « هلاكت » اشاره مي نماييم تا معني هلاکت حرام مشخص شود ، تا بعد ببنيم كه آيا اين عنوان در مورد قيام بزرگ امام ...
انشا درباره کربلا امام حسین کلاس ششم - بلاگما
www.blogma.net/list/انشا+درباره++کربلا+امام+حسین+کلاس+ششم.html
یاران امام حسین علیه السلام، شهدای کربلا، عباد بن مهاجر جهنی فضل بن زبیر ... از صفحه ی بیست مهارت های نوشتاری یک موضوع را انتخاب کنید و در مورد ان در دفتر انشا انشا . .... «درسی که حسین به انسان ها آموخت» کتابی با محوریت تبیین فلسفه قیام ...
فرهنگ عاشورا، قیام کربلا، امام حسین (ع) کیست، معنای شهادت ...
p30city.net › ادب فرهنگ و تاریخ › فرهنگ و تاریخ › فرهنگ
۵ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 3پست - ‏1 نویسنده
فرهنگ عاشورا، قیام کربلا، امام حسین (ع) کیست، معنای شهادت چیست؟ ... مقالات و مطالب در مورد قیام عاشورا و فرهنگ شهادت و شناخت و توشیح جمال و معرفت ..... خواهید شد و اگر صداى تکبیر نشنیدید به معناى امان دادن به شما است انشاء الله.
جهان نيوز - روحانی: درس قیام امام حسین(ع) قبول توبه، تعامل ...
jahannews.com/vdciqyap5t1avp2.cbct.html
۳۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روحانی: درس قیام امام حسین(ع) قبول توبه، تعامل سازنده و مذاکره است .... با هم برای توسعه فردای زنجان همفکری کنیم، افزود: ان‌شاء الله در تصمیماتی که در جلسه ... همچنین توسعه دانشکده‌های صنعتی مورد نیاز در زنجان از دیگر طرح‌های بزرگی ...
باز هم مقاله ی در مورد محرم شما هم بخوانید و نظر بدهید - Nahimi.dk
www.nahimi.dk/web/index.php/fa/.../1146-2012-11-19-18-42-39
۲۹ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در این تجمع شان از آگاه ترین خویش در مورد امام حسین و و کارنامه های وی و یارانش می ... آیا قیام امام حسین برای همچون مسلمانانی که امروز می بینیم بود؟
انشا در مورد اگر من مخترع بودم - درباره ی ما
hiposts.ir/انشا-در-مورد-اگر-من-مخترع-بودم.html
اگر مخترع بودم انشا اگر من مخترع ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ توسعه اقتصادی مقاله ای در مورد. اگر من مخترع بودم ... 10 39 عنوان اگر من در کربلا بودم در کنار حسين در مورد قیام امام حسین ع.
بررسی جامعه شناختی کوفیان در رابطه با قیام امام حسین ع
imamrezatv.ir/Note/uNote.aspx?id=40cb7860-1154-4209-8726...
۲۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیانت کوفیان در برخورد با قیام امام حسین علیه السلام نیازمند شناسایی جامعه کوفه از زمان شکل گیری این شهر است که در این مقاله مورد بررسی قرار ...
جملات زیبا درباره عاشورا - جملات زیبا گیله مرد
foshtom.persianblog.ir/tag/جملات_زیبا_درباره_عاشورا
جملات زیبا درباره امام حسین علیه السلام. نویسنده: گیله مرد - پنجشنبه ٢ آذر ۱۳٩۱. فتواى حسین [علیه السلام ] این است: آری ؛ در نتوانستن نیز بایستن هست .
۵۷۰ کتاب الکترونیکی با موضوع امام حسین (ع) و واقعه کربلا ...
www.zahra-media.ir/کتاب-الکترونیکی-با-موضوع-امام-حسین-ع/
مقدمه ای بر بررسی جامعه شناختی نهضت امام حسین علیه السلام. پدید آورنده: محمد علی زکی .... تاثیر عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام در دفاع مقدس. پدید آورنده: روح الله ...
WWW.REFAHI.IR - اهداف امام حسین (ع) از قیام کربلا چه بود؟
irnn.blogfa.com/cat-19.aspx
بنابراين اگر از امام بيعت هم نمي خواستند يا از او دعوت نمي كردند باز امام قيام نمي .... یکی از مسائلی که در مورد نهضت امام حسین(ع) مطرح است این است که آیا این قیام و ...
بررسي مقاتل معتبر درباره قيام امام حسين(علیه السلام)
www.fatehnet.ir/.../5055-بررسي-مقاتل-معتبر-درباره-قيام-امام-حسين-ع...
۱۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بررسي مقاتل معتبر درباره قيام امام حسين(علیه السلام) .... او ياد شده‌اند 1300 تن از طريق سماع، 46 شيخ از طريق انشاء و 290 شيخ از طريق اجازه و هشتاد ...
نتلی - مقاله ای درباره امام حسین ع و قیام عاشورا - 1
shohadalibrary1394.ayabazh.ir/page-328272.html
امام حسین ع پسر امیر المومنین علی ع و حضرت فاطمه س (دختر حضرت محمد ص پیامبر اسلام)، امام سوم ما شیعیان است.امام حسین ع ۳ شعبان ۴ هجری قمری در مدینه زاده شد و در ...
فرارسيدن سالگشت اربعين حضرت سيد الشهداء حضرت امام ...
lankarani.ir/far/news/show_news.php?&id_news=219
فرارسيدن سالگشت اربعين حضرت سيد الشهداء حضرت امام حسين عليه السلام و اولاد و ... و در آخرت شفاعت ايشان را نصيب فرموده و مورد قبول و نظر آن امام شهيد قرار گيرد. .... که انسان معرفت پيدا کند، زيرا اگر قيام امام حسين عليه‌السلام نبود اثري از اسلام ...
درس‌ها و عبرت‌های عاشورا در عرصه رفتار سیاسی - ديگران
farsi.khamenei.ir/others-article?id=19073
۱ فروردین ۱۳۸۲ ه‍.ش. - عبرت‌آموزی از حادثه عاشورا به این معناست که انسان همواره آن را مورد مطالعه قرار ... [13] بنابراین، قیام امام ‌حسین(ع) از ابعاد گوناگون مادّی و معنوی، فردی و ...
آشنایی با واقعه عاشورا - همشهری آنلاین
hamshahrionline.ir/details/123024
۱۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این روز امام حسین (ع) و یارانش در واقعه کربلا در جنگ با لشکر یزید به ... بزرگترین فاجعه و ستم در مورد خاندان پیامبر (ص) انجام گرفته و دشمنان ...
نهضت امام حسین علیه السلام و قیام کربلا/ فضه محمودی
anjom.ir › بایگانی خبر › اخبار سال 1391 انجمن
در تحلیل واقعه عاشورا و شهادت امام حسین علیه السلام کتاب های مختلفی در سالیان متمادی نوشته شده و از زوایای متعددی مورد تحلیل قرار گرفته است. از کتاب حسین وارث ...
ایثار - مقاله
najishah.persianblog.ir/post/105/
۷ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ایثار یکى از جلوه هاى عرفانى قیام امام حسین(ع) و بلکه از زیباترین ... ارزشمند اخلاقی است که در قرآن کریم و روایات، مورد ستایش فراوان است و از ...
مقالات - عاشورا فرياد بلند حق و آزادی / مقاله از از معظم له - آیت الله
www.bayynat.ir/index/?state=article&id=211
امام حسين (ع) قيام كرد تا به ما بگويد: از طريق اسلامی كه جدّم رسول خدا (ص) آورد به .... بلكه مردم را چنين مورد خطاب قرار داد: «من قبلنی بقبول الحق فالله أولی بالحق».
وظایف ما در برابر قیام عاشورا - یا حسین
ya-hoseyn.loxblog.com/.../وظایف%20ما%20در%20برابر%20قیام%20%...
سپس امام مثال زد , فرمود : عالمى مردم را به زهد و تقوا دعوت مى كند , ولى در عين حال برخلاف زهد و تقوا عمل مى ..... در مورد ملا آقاى دربندى اتفاق نظر است كه آدم خوبى بوده است .
فلسفه قيام امام حسين(ع) - باشگاه جهانی خادمین اهل بیت
ahlulbaytclub.com/HtmlFiles/Art0000201_Content.htm
يكى اينكه بگوئيم قيام امام حسين يك قيام عادى و معمولى بود و العياذ بالله براى هدف .... به صورت تبعيض در آمده باشد يعنى در مورد بعضى اجرا مى شود , در مورد بعضى ...... يكى از دختران امام حسين چه گفت , كنار بازار كوفه , زينب چه خطابه اى انشاء كرد !
پاسخ سوالات مسابقه - کتابخوانی
www.ketabkhani.com/user/answerQuestions.php?contest=39%20...
امام حسین علیه السلام در بیان انگیزه خویش از قیام کدام مورد را از انگیزه‌های قیام ذکر ... 4-منظور از مشیت خداوند، ایجاد و انشاء علمی «مشاء» قبل از تحقق آن در خارج است و در ...
قیام امام حسین (ع) و قیام حضرت مهدی (عج) - صاحب الزمان (عج)
www.sahebzaman.org/emam.../359-qiam-emamzaman-emamhosein.html
دانلود شباهت ها و تفاوت های قیام امام حسین (ع) با قیام امام زمان (عج)
معرفی نرم افزارهای اندروید ویژه ماه محرم + دانلود | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/150262
۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیدواریم معرفی نرم افزارهای عاشورایی ویژه ماه محرم و قیام امام حسین، گامی ... امام حسین(ع) جهت افزایش سطح معرفت و استفاده کاربران محترم در مورد امام ...
مقاله مرحوم علامه فضل الله درباره قیام عاشورا و حرمت قمه زنی
azadary.blogfa.com/post-50.aspx
عاشورا - مقاله مرحوم علامه فضل الله درباره قیام عاشورا و حرمت قمه زنی - . ... وقتی که با امام حسین(ع) به عنوان امام و پیشوای اسلام روبرو می‌شویم، با این که از نظر مادی از زمان ...
انتشار کتاب آیت الله العظمی روحانی درباره عاشورا و قیام امام ...
www.tebyan-ardebil.ir › حوزه مقالات › ادب و هنر › کتاب و کتابخوانی
۲۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کتاب «عاشورا و قیام امام حسین(ع) از نگاه حضرت آیت الله العظمی روحانی» در آستانه ماه محرم، به سه زبان انگلیسی و عربی و فارسی منتشر شد.
12. قیام امام حسین (علیه السلام) و قرآن - شبکه جامع اطلاع ...
www.ghadeer.org/Book/543/89786
مولف با اشاره به عظمت نهضت امام حسین علیه السلام و فراوانی تألیفات درباره آن ... قدم به قدم، همراه با قرآن اشاره کرده، حدود دوازده مورد از همراهی امام با قرآن را بر شمرده است.
رویکردشناسی کلامی فلسفة قیام حسینی
www.irip.ir › کتابخانه › بانک مقالات › کلام
۱۲ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این مهم وقتی ظهور می‌یابد که پیش از هر چیز، زمینه‌های کلامی و اعتقادی حرکت و قیام امام حسین به‌درستی مورد عنایت قرار گیرد، چراکه آن اصول و پیش ...
نظر بزرگان اهل سنت درباره امام حسین (علیه السلام)
www.shialinks.com/out.php?id=440
کتاب «فلسفه نهضت حسینی» اثری است که در آن مقاله های این افراد درباره قیام امام حسین (علیه السلام) با ترجمه و توضیحات استاد سید هادی خسروشاهی گردآوری و از سوی ...
علل و انگیزه قیام امام حسین(ع) چیست ؟ - یار دبستانی من
mmt.persianblog.ir/post/83/
۳ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در مورد علل و انگیزه های قیام امام حسین علیه السلام آنچه به اختصار می توان اشاره کرد بدین قرار است: 1- بیعت خواهی یزید. 2- دعوت مردم کوفه از امام(ع) و ...
کارکردهای اجتماعی قیام امام حسین(ع) - شهر کتاب
www.bookcity.org/news-6943.aspx
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران دکتر مهراب صادق‌نیا: گاه برای رسیدن به درک کامل‌تری از پدیده‌ها، بررسی کارکردهای اجتماعی آن بیش از رویکردهای تاریخی و جوهری، مثمرثمر دیده ...
ایثاروشهادت - کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح
www.tafahoseshohada.ir/fa/article/20/ایثاروشهادت
آدمی از رهگذر شهادت ، رتبه ای والا و مقامی بسیار شایسته پیدا کرده و مورد نوازش و رحمت .... ۳- تشویق دانش آموزان به نوشتن انشاء ، مقالات و روزنامه دیواری ها پیرامون موضوع ایثار و شهادت .... امام حسین (ع) با قیام خود به همه جهانیان درس مقاومت و ایثار ، شهادت و از ...
مبانی قرآنی قیام امام حسین (علیه السلام)
maarefquran.org › صفحه اصلی موضوعات (11589) › معارف قرآن
عنوان مقاله : مبانی قرآنی قیام امام حسین (علیه السلام) ... صفحه اصلی موضوعات (11589) >معارف قرآن(7683)->امام شناسي(661)->اهل بيت و قرآن(464)->امام حسين(ع)(44) ...
کتاب لمعات الحسين/ قسمت اول: مقدمه، كلام حضرت در فلسفه ...
www.maarefislam.com/doreholomvamaarefislam/.../lamaat/lamaat1.htm
از آنجائي‌ كه‌ دوران‌ امامت‌ حضرت‌ امام‌ حسن‌ مجتبي‌ و حضرت‌ سيّد الشّهداء عليهما السّلام‌ از .... و در آخر خطبه‌اي‌ كه‌ درباره‌ ترك‌ امر به‌ معروف‌ و نهي‌ از منكر، و قيام‌ ظَلَمه‌ و حكّام‌ جائر ايراد نموده‌اند، و مفصّلاً از محروميّت‌ مظلومان‌ .... «حسين‌ عليه‌ السّلام‌ خطبه‌اي‌ انشاء نموده‌ و فرمود: ...
نظر ابن تیمیه درباره قیام حضرت حسین بن علی علیه السلام ...
moen.persianblog.ir/post/229/
۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ما به چند مورد اشاره می‌کنیم . وی در باره قیام امام حسین علیه السلام می‌گوید : ولم یکن فی الخروج لا مصلحة دین ولا مصلحة دنیا بل تمکن أولئک الظلمة ...
جملاتی کوتاه در مورد امام حسین - تاپ ناز
www.topnaz.com › گوناگون › مطالب مذهبی
۲ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عاشورا، عاشقانه ای آرام در قلب واقعه کربلاست. • حسین، زیباترین نامی است که در شناسنامه بشر نوشته اند.
جمهور - امام حسین(ع) در حدیث دیگران
jomhornews.com/doc/article/fa/72220/
نویسنده ای انگلیسی که هرچه باشد، شیعه نیست؛ اما در مورد امام حسین می گوید: من نمی فهمم! ... این در حالی است که پژواک حقانیت راه و‌ آرمان قیام امام حسین، فراتر از آنچه آنها ...
تحقیق درباره ی قیام امام حسین | کافه لینک
www.cofelink.com/قیام-امام-حسین-دانلود-فایل/
۶ روز پیش - قيام مقدس و پرشكوه امام حسين(ع)ريشه در انحراف هاى بـنيادى و اساسى در جـامعه اسلامى داشت. اين انحراف ها زائيده انحراف حكومت اسلامى از مسير اصلى خود ...
یاسر کنعانی - نگرشی تحليلي بر شکل گیری قیام امام ...
yaserkanani.blogfa.com/post-63.aspx
یاسر کنعانی - نگرشی تحليلي بر شکل گیری قیام امام حسین(ع) - ... در این نوشتار حرکت سید الشهداء چه قبل از شکل گیری عاشورا و عزیمت به کربلا مورد توجه قرار ..... و وقایع دهه محرم 1361 در کربلا مورد بررسی و کنکاش قرار خواهد گرفت. انشاء الله.
سیدقطب، اقبال و ابوالکلام آزاد درباره امام حسین «ع» چه می ...
okhowah.com/.../-معرفی%20کتاب-اقبال%20لاهوری-امام%20حسین%20از...
۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کتاب « فلسفه نهضت حسینی» اثری است که در آن مقاله های این افراد درباره قیام امام حسین «ع» با ترجمه و توضیحات استاد سید هادی خسروشاهی گردآوری ...
نظریه های ۶ گانه درباره فلسفه قیام امام حسین(ع) | پرتال نور حوزه
noorehowzeh.ir/?p=18672
آیت الله شفیعی، نظریه دیگر در خصوص قیام امام حسین(ع) را برگرفته از عقاید ... قیام امام حسین(ع) است و باید همه جهات آن مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه اگر قیام امام حسین(ع) ... قرآنی به خط سیدالشهدا(ع) که توسط رهبرانقلاب هدیه‌شد+عکس · رهبر انقلاب انشای ...
بزرگان تاريخ درباره عظمت امام حسين (ع) مي گويند - موج
www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?...cms...
۲ روز پیش - وقتي يزيد، مردم را تشويق به قتل امام حسين(ع) و مأمور به خون‌ريزي مي‌‌کرد، ... مسيو ماربين -دانشمند و محقق آلماني- درباره‌ امام حسين(ع) و قيام جاودانه‌اش، ...
[DOC]قیام امام حسین.doc
bach-cafe1.persiangig.com/قیام%20امام%20حسین.doc
وقتی اهداف امام از این قیام را می خوانیم بابی دیگر از عظمت واقعه کربلا بروی انسان ..... امام حسین (ع) در روز عاشورا ضمن خطبه ای، مردم کوفه را بدین علت مورد توبیخ شدید ...
شمال نیوز :: نظریه ابن طاووس درباره شهادت امام حسین(ع)
www.shomalnews.com/.../نظریه-ابن-طاووس-درباره-شهادت-امام-حسین(ع)/
در میان نظریه های مربوط به هدف امام حسین(علیه السلام) از حرکت عظیم خود، نظریه سید ... در مقتل جامع سیدالشهدا همه نظریه ها ازجمله «قیام برای نیل به شهادت» نقد شده است.
روزنامه رسالت89/10/1: روايتي وارونه از قيام امام حسين (ع)
www.magiran.com/npview.asp?ID=2210135
۱ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - واقعه عاشورا و قيام امام حسين (ع) به عنوان يك واقعه تاريخي مورد توجه مورخين و پژوهشگران قديم و جديد قرار گرفته و هر كدام به رهيافت و ديدگاهي متفاوت ...
اهداف قیام امام حسین (ع) از منظر علمای شیعه - کرب و بلا- سایت ...
karbobala.com/articles/info/66
در طول تاریخ علمای امامیه و عالم تشیّع اهداف و علت‌های مختلفی برای شروع نهضت امام حسین علیه السلام و سفر حضرت از مدینه به مکه و از مکه به عراق و کربلا و نهایتاً ...
نشانه های قطعی ظهور امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف ...
www.eteghadat.com › صفحه اول › اصـول ديــن › امام شناسی › مهدویت (عج)
۷ شهریور ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده
امام صادق علیه السلام در این مورد فرمود: خـمـس قـبل قیام القائم علیه .... صدام حسين } و شاخ هاي وي بلند بودند { اشاره به اينكه او چهارمين ارتش ثدرتمند جهان ...
بررسي مقاتل معتبر درباره قيام امام حسين(علیه السلام)
shargh.us/forum/thread-10770.html
بررسي مقاتل معتبر درباره قيام امام حسين(علیه السلام) .... شده‌اند 1300 تن از طريق سماع، 46 شيخ از طريق انشاء و 290 شيخ از طريق اجازه و هشتاد و چند زن هستند كه مجموعه ...
دایره المعارف اسلام پدیا » واقعه فخ
islampedia.ir/fa/1392/09/واقعه-فخ/
۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در جریان این قیام، تمام یاران حسین بن على (شهید صاحب فخ)، به شهادت رسیدند. بدن‌های آن‌ها رها شده و سرها .... دیدگاه امام کاظم (علیه السلام) در مورد واقعه فخ.
زمان ظهور - ارتباط حضرت مهدى با امام حسین علیه السلام
zamanezohur.blogfa.com/cat-45.aspx
اشعاري در مورد امام زمان .... امام حسین (ع) و امام مهدی (عج) هر دو برای جلوگیری از ظلم و جور ، احقاق حق، برپایی عدالت و حکومت الهی قیام نموده و این ... علاوه بر مشترك بودن اهداف نهضت عاشورا با قیام امام مهدى علیه السلام در زمان حكومت جهانى حضرت ولى عصر علیه ...
موسسه پژوهشی فرهنگی فهیم - مقاله : بررسی فلسفه قیام امام ...
fahimco.com/.../ShowArticle.aspx?ID=3050
۶ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بررسی فلسفه قیام امام حسین علیه السلام سخنران: استادمحمد اسفندیاری ناقد :استاد محمد جواد صاحبی دربارة امام حسین کتابهای متعدد فارسی و عربی ...
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور«ارتباط بین قیام امام حسین (ع)
www.faraghlit.com/دانلود-سخنرانی-استاد-رائفی-پورارتبا/
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود سخنرانی استاد رائفی پور«ارتباط بین قیام امام حسین (ع) و قیام حضرت .... اون قسمتی که ایشان در مورد رجال الغیب میفرمایند , سند گفته های ...
علل قیام امام حسین علیه السلام | حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع ...
howzeh-sh.ir/content/علل-قیام-امام-حسین-علیه-السلام
برای بررسی دلایل قیام حضرت سیدالشهدا(ع) بایستی ویژ گی های دوره امامت آن حضرت مورد توجه قرار گیرد، آنچه مسلم است دوران امامت حسین بن علی(ع) را می توان به دو ...
سایت جامع عاشورا دائرة المعارف امام حسین علیه السلام
www.ahl-ul-bayt.org/fa.php/page,ashura.ashura
امام حسين (ع) كه به دعوت اهل كوفه به سوی مردم این شهر شتافته بود تا با کمک آنان ظلم ... شکل چندرسانه ای درباره امام حسین(ع) و خاندان و یاران او، قیام عاشورا، شناخت واقعه و ...
مولوی وحیدی‌فر: اهل‌سنت در سراسر جهان محب امام حسین(ع) هستند ...
www.fetan.ir › اخبار جهان اسلام › سیاسی › عکس نوشته › وحدت اسلامی
۱ روز پیش - امام جمعه اهل سنت نیکشهر معتقد است: دیدگاهی که به اهل‌سنت درباره قیام ... در مورد جایگاه امام حسین رضی الله عنه نزد اهل سنت باید بگویم، آنچه که مردم از .... شریعتمداری: رهبر انقلاب انشای آمریکا را پاره کرد و برای حریف دیکته نوشت.
زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین | مجله اینترنتی یک نت
www.yeknet.ir/node/744500/زیارت-امام-حسین-ع-در-روز-اربعین
۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در مورد امام حسین (ع) داستان اربعین مطرح است و چهل روز بعد زیارت نامه ی خاصی برای ایشان مطرح میشود . این زیارت را امام صادق (ع) انشاء کرده اند . ... خیلی ها در مورد قیام امام بحث کرده اند ولی زیباترین کلمات در همین کلمه ی آمده است .
دیدگاه مشاهیر بزرگ جهان در مورد قیام کربلا - anaface
anaface.ir/دیدگاه-مشاهیر-بزرگ-جهان-در-مورد-قیام-کر/
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیدگاه مشاهیر بزرگ جهان در مورد قیام کربلا. قیام بزرگ و همیشه جاویدان امام حسین چنان در دل تاریخ مانده که تا دنیا برقرار است از این قیام به عنوان ...
پژوهشی تاریخی پیرامون قیام امام حسین (ع) - ایسکانیوز
www.iscanews.ir/news/.../پژوهشی-تاریخی-پیرامون-قیام-امام-حسین-ع
۱۱ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کتاب «پس از پنجاه سال پژوهشی تازه پیرامون قیام امام حسین» محصول ... با ذکر مستندات تاریخی نشان می دهند که تا پیش از مورد امام حسین، در اسلام ...
کربلاگ::زندگینامه امام حسین (ع) از بدو ولادت تا وقایع پس از ...
www.karblog.ir/Biography.asp
بخش سوم - اندوه و گريستن پيامبر بعد از ولادت امام حسین (ع) ... و گفته شده که در سال سوم بوده (2) و راويان در مورد ماه ولادت آن حضرت، اختلاف دارند و .... امام، به رؤساي پنجگانه بصره نامه هايي نوشت و آنهارا براي ياري کردن به وي و گرفتن حقش، به قيام خواند.
نقدی بر مقاله اخیر سعید حجاریان با تکیه بر آرای آیت‌ الله آقا ...
chamrannews.ir/.../نقدی-بر-مقاله-اخیر-سعید-حجاریان-با-تکیه-بر-آرای-...
۱۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این مساله خصوصا در مورد منکراتی که در سطح جامعه جنبه عمومی‌تری دارد، بیشتر ... لذا بر اساس ظواهر فقه امام حسین به درستی قیام خود را مصداق امر به ...
جملاتی از بزرگان تاریخ درباره عظمت "امام حسین (ع)" - سینما خبر
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=90273
۳ روز پیش - وقتی یزید، مردم را تشویق به قتل امام حسین(ع) و مأمور به خون‌ریزی می‌‌کرد، آن‌ها ... در همه حوادث سیاسی پس از عاشورا همچون قیام مختار و عبدالله بن زبیر و ...
پیامک 57؛ جملات زیبا، حدیث، داستانک - پیامک امام حسین (ع ...
payamak57.blogfa.com/.../پیامک-امام-حسین-(ع)-عاشورا-کربلا-محرم-شعر
1486- رباعی یا دو بیتی زیبای مفهومی درباره قیام عاشورا. 1486- مولا سگ ... 1304- متن یکی از اشعار قدیمی رایج در بین مردم در مورد امام حسین (ع) و واقعه روز عاشورا.
بهار نیوز - حسين(ع)؛ پرچمدار اصلاح‌طلبي و اصلاح‌گري
baharnews.ir/article/20444/
۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عللِ ماندگاری و جاودانگی قیام امام حسین(ع) ... (که‌ صرفاً به مباحث و مواردی در حوزه امورات فردی و شخصی مردم اطلاق مي‌شود)، کمتر مورد نظر ایشان بوده است.
ماهیت شناسی قیام عاشورا - محمدحسین پژوهنده - بنیاد فرهنگی ...
www.emamat.ir/component/k2/item/6810.html
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لیکن در این مقاله مورد نخست به بررسی و نقد گذاشته شده است. آیا ممکن است قیام امام حسین علیه السلام نهضتی چند ماهیتی باشد تا همه یا بیشتر ...
ناگفته هایی درباره مختار ثقفی - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/26543/ناگفته-هایی-درباره-مختار-ثقفی
۱۱ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - عنوان مطلبتون هست "ناگفته هایی در مورد مختار" در حالیک این مطالب در پایگاههای اطلاعاتی دیگه هم پیدا میشه. بهتر نبود که در .... باسلام ودعای خیربسیارعالی بود انشاء ا. ..... مختار شیعه واقعی بود که به خونخواهی امام حسین مظلوم قیام کرد.
تصاویر جشن عروسی پسر مفتی اعظم عربستان در روز عاشورا
www.irinn.ir/.../تصاویر-جشن-عروسی-پسر-مفتی-اعظم-عربستان-در-رو...
۲۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عبد العزیز بن عبد الله، نه تنها قیام امام حسین (علیه السلام) علیه یزید را حرام می ... عقیده اهل سنت و جماعت این است که واجب است تا به فرامین کسی که مورد بیعت .... با سلام انشاء الله همه اینها وفرقه ضاله وهابیت نابود شوند واسلام حقیقی ...
مقاله ای کامل درباره زندگی نامه امام حسین(ع) و کربلا و عاشورا - rss
kazemi8080.binb.ir/page-479877.html
امام حسین ع ۳ شعبان ۴ هجری قمری در مدینه زاده شد و در ۱۰ محرم ۶۱ (برابر ۲۱ مهرماه سال ... امام حسن بسیار به دیدن او می‌آمدند و از او تقاضا می‌کردند تا بر علیه معاویه قیام کند.
تجلی آیه تعاون در قیام امام حسین | پژوهه تبلیغ
rcb.ir/تجلی-آیه-تعاون-در-قیام-امام-حسین__a-2925.aspx
بیش از دیگران مورد توجه مردم و جامعه قرار داشتند؛ اما در میان این چهار نفر، معاویه بیشتر به امام حسین(علیه السلام) توجه داشت؛ چراکه مانع اساسی بر سر راه خلافت یزید، ...
مظلوميت در كربلا: انقلابي برآمده از تراژدي - خبرگزاري حج
www.hajj.ir/14/58284
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نگارنده به بررسي فلسفه قيام امام حسين (ع) مي‌پردازد و قصد پاسخ به اين ... الكروي (اين مقاله در دو بخش اساسي به بررسي موضوع مورد بحث مي‌پردازد.
عظمت قیام امام حسین علیه السلام - تبیان تهران
www.tebyan-tehran.ir/articleDetail/.../عظمت-قیام-امام-حسین-علیه-السلام
۶ روز پیش - سازمان تبليغات اسلامي استان تهران - عظمت قیام امام حسین علیه السلام ... در قرآن مجید در دو مورد (سوره ابراهیم آیه 5 و سوره الجاثیه آیه 14) ایام الله ذکر ...
دانلود رایگان آسان و بدون عضویت - واقعیتهای در مورد امام حسین ...
6dar.blogfa.com/cat-62.aspx
دانلود رایگان آسان و بدون عضویت - واقعیتهای در مورد امام حسین و واقعه کربلا - دانلود رايگان ... مختار ثقفی رهبر یكی از قیام های شیعیان است كه پس از واقعهٔ عاشورا با هدف .... همین بس که از سِنخ دیگر زیارت ها نیست که به ظاهر از انشا و املای معصومی باشد.
کتابخانه تخصصی امام حسین (ع)‌
www.ihlib.ir/
تازه‌های کتاب‌شناسی و مقاله‌شناسی درباره امام حسین (ع). جمعه, 01 ... سید محمد موسوی چکیده در این نوشتار با مراجعه به برخي وبگاه‌‌ها، تازه های آثار منتشر شده در باره امام حسین (ع) استخراج شده است. ... گزارش ابومخنف نخستین تاریخ‌نگاری از قیام کربلاست ...
سایت جماران - قیام 15 خرداد و دستگیری امام خمینی:
www.jamaran.ir/fa/4934/...امام/.../قیام_15_خرداد_و_دستگیری_امام_خمینی...
امام خمینی این فرصت را برای دعوت مردم به قیام علیه رژیم مستبد شاه غنیمت شمرد. ... نزدیکترین ندیم همیشگی شاه، تیمسار حسین فردوست در خاطراتش از به کارگیری ... آن، روزهای بعد نیز تظاهرات وسیعی برپا بود که در هر مورد به درگیری خونین انجامید.
حماسۀ حسینی | شهید مطهری
www.motahari.ir/fa/content/1103
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به اعتقاد استاد مطهری تصویری که از امام حسین(علیه السلام) و قیام او در اذهان ... شهید مطهری نگاه مرسوم در آن زمان به حادثه عاشورا را مورد سؤال قرار می دهد:.
کتابخانه شیعه - کتابخانه امام حسین علیه السلام
bookbankma.blogfa.com/cat-30.aspx
کتابخانه شیعه - کتابخانه امام حسین علیه السلام - انيس گنج دانايي کتاب است * * * فروغ ... تاثیر عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام در دفاع مقدس ... ليست جامع و کاملي از واژگان و کلمات مورد استفاده در فرهنگ عاشوراء و کربلا (بيش از 2000 عنوان )
خلاصه ای از قیام امام حسین - کنگان عشاق
www.oshaqollmahdi.blogfa.com/post/37
خلاصه ای از قیام امام حسین(ع). معاويه در نيمه رجب سال 60 از دنيا مي رود، پيکي از طرف يزيد وارد مدينه مي شود، نامه اي براي فرماندار مدينه (وليد) آورده که از او مي خواهد از چند ...
انگيزه قيام امام حسين (عليه السلام) چيزي جز اصلاح امّت نبود ...
www.welayatnet.com/fa/news/19640
(۱) بنابراين طبق اين آيه، امام حسين (عليه السلام) که خامس آل عبا محسوب می‌شود، معصوم بوده و تمام کارهای وی ..... خیلی عالی بود در مورد شبهات موجود برای قیام ابا عبدالله (ع)خرافات وعجایبی گفته وشندیده میشه که ... نویسنده ღ☆*زنگ انشا*☆ღ در ۱۳۹۲/۹/۱۳.
مرگ با عزّت بهتر از زندگی با ذلت - آیت الله العظمی مکارم ...
makarem.ir/main.aspx?lid=0&mid=254230&typeinfo=25...
چرا امام حسین(عليه السلام) بیعت با یزید را نپذیرفت؟ ... شما با کلیک کردن روی گزینه «استخاره» آیه ای از قرآن را انتخاب می کنید ، سپس نظر معظّم له در مورد آن آیه .... نبرد نابرابر شهيد شد، امّا شهادت او سرآغازى براى قيام هاى مكرّر بر ضدّ مزدوران بنى اميّه و ...
مقاله/نقد و بررسی احادیث مخالف قیام در زمان غیبت امام زمان(ع)
pajoohesh.howzehtehran.com/Files/nashriat.php?idVeiw=4728...4...
در زیر به روایتهای منع از قیام اشاره شده و هر کدام مورد بررسی قرار خواهند گرفت: .... جواز باشند با قیام امام حسین (علیه السلام) و زید بن علی و شهید فخ و امثال انها که مورد ...


منبع : فیدسرا

ادامه در : ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • چهارشنبه 05 خرداد 1395
  • چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395
  • يکشنبه 19 ارديبهشت 1395
  • جمعه 17 ارديبهشت 1395
  • سه شنبه 14 ارديبهشت 1395
  • دوشنبه 13 ارديبهشت 1395
  • يکشنبه 12 ارديبهشت 1395
  • شنبه 11 ارديبهشت 1395
  • جمعه 10 ارديبهشت 1395
  • پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395
  • چهارشنبه 08 ارديبهشت 1395
  • سه شنبه 07 ارديبهشت 1395
  • چهارشنبه 07 بهمن 1394
  • جمعه 11 دی 1394
  • يکشنبه 06 دی 1394
  • سه شنبه 01 دی 1394
  • دوشنبه 30 آذر 1394
  • يکشنبه 29 آذر 1394
  • پنجشنبه 26 آذر 1394
  • سه شنبه 24 آذر 1394
  • شنبه 21 آذر 1394
  • چهارشنبه 18 آذر 1394
  • سه شنبه 17 آذر 1394
  • دوشنبه 16 آذر 1394
  • يکشنبه 15 آذر 1394
  • شنبه 14 آذر 1394
  • پنجشنبه 12 آذر 1394
  • سه شنبه 10 آذر 1394
  • پنجشنبه 05 آذر 1394
  • شنبه 30 آبان 1394
  • جمعه 22 آبان 1394
  • چهارشنبه 20 آبان 1394
  • سه شنبه 19 آبان 1394
  • يکشنبه 17 آبان 1394
  • شنبه 16 آبان 1394
  • چهارشنبه 13 آبان 1394
  • سه شنبه 12 آبان 1394
  • يکشنبه 10 آبان 1394
  • شنبه 09 آبان 1394
  • چهارشنبه 06 آبان 1394
  • دوشنبه 04 آبان 1394
  • جمعه 01 آبان 1394
  • سه شنبه 28 مهر 1394
  • جمعه 24 مهر 1394
  • پنجشنبه 23 مهر 1394
  • چهارشنبه 22 مهر 1394
  • يکشنبه 19 مهر 1394
  • شنبه 18 مهر 1394
  • دوشنبه 13 مهر 1394
  • جمعه 10 مهر 1394
  • پنجشنبه 09 مهر 1394
  • شنبه 04 مهر 1394
  • جمعه 03 مهر 1394
  • چهارشنبه 01 مهر 1394
  • سه شنبه 31 شهريور 1394
  • دوشنبه 30 شهريور 1394
  • يکشنبه 29 شهريور 1394
  • جمعه 27 شهريور 1394
  • پنجشنبه 26 شهريور 1394
  • چهارشنبه 25 شهريور 1394
  • دوشنبه 23 شهريور 1394
  • يکشنبه 22 شهريور 1394
  • شنبه 21 شهريور 1394
  • جمعه 20 شهريور 1394
  • چهارشنبه 18 شهريور 1394
  • دوشنبه 16 شهريور 1394
  • يکشنبه 15 شهريور 1394
  • جمعه 13 شهريور 1394
  • پنجشنبه 12 شهريور 1394
  • جمعه 06 شهريور 1394
  • سه شنبه 03 شهريور 1394
  • جمعه 30 مرداد 1394
  • سه شنبه 27 مرداد 1394
  • دوشنبه 26 مرداد 1394
  • يکشنبه 25 مرداد 1394
  • شنبه 24 مرداد 1394
  • جمعه 23 مرداد 1394
  • پنجشنبه 22 مرداد 1394
  • چهارشنبه 21 مرداد 1394
  • سه شنبه 20 مرداد 1394
  • دوشنبه 19 مرداد 1394
  • شنبه 17 مرداد 1394
  • جمعه 16 مرداد 1394
  • پنجشنبه 15 مرداد 1394
  • چهارشنبه 14 مرداد 1394
  • سه شنبه 13 مرداد 1394
  • دوشنبه 12 مرداد 1394
  • يکشنبه 11 مرداد 1394
  • پنجشنبه 08 مرداد 1394
  • چهارشنبه 07 مرداد 1394
  • سه شنبه 06 مرداد 1394
  • دوشنبه 05 مرداد 1394
  • يکشنبه 04 مرداد 1394
  • شنبه 03 مرداد 1394
  • پنجشنبه 01 مرداد 1394
  • چهارشنبه 31 تير 1394
  • سه شنبه 30 تير 1394
  • دوشنبه 29 تير 1394
  • يکشنبه 28 تير 1394
  • شنبه 27 تير 1394
  • جمعه 26 تير 1394
  • پنجشنبه 25 تير 1394
  • چهارشنبه 24 تير 1394
  • سه شنبه 23 تير 1394
  • دوشنبه 22 تير 1394
  • يکشنبه 21 تير 1394
  • شنبه 20 تير 1394
  • جمعه 19 تير 1394
  • پنجشنبه 18 تير 1394
  • چهارشنبه 17 تير 1394
  • سه شنبه 16 تير 1394
  • دوشنبه 15 تير 1394
  • يکشنبه 14 تير 1394
  • شنبه 13 تير 1394
  • جمعه 12 تير 1394
  • پنجشنبه 11 تير 1394
  • چهارشنبه 10 تير 1394
  • سه شنبه 09 تير 1394
  • دوشنبه 08 تير 1394
  • يکشنبه 07 تير 1394
  • شنبه 06 تير 1394
  • جمعه 05 تير 1394
  • پنجشنبه 04 تير 1394
  • چهارشنبه 03 تير 1394
  • سه شنبه 02 تير 1394
  • دوشنبه 01 تير 1394
  • يکشنبه 31 خرداد 1394
  • شنبه 30 خرداد 1394
  • جمعه 29 خرداد 1394
  • پنجشنبه 28 خرداد 1394
  • چهارشنبه 27 خرداد 1394
  • سه شنبه 26 خرداد 1394
  • دوشنبه 25 خرداد 1394
  • يکشنبه 24 خرداد 1394
  • شنبه 23 خرداد 1394
  • جمعه 22 خرداد 1394
  • پنجشنبه 21 خرداد 1394
  • سه شنبه 19 خرداد 1394
  • دوشنبه 18 خرداد 1394
  • شنبه 16 خرداد 1394
  • پنجشنبه 14 خرداد 1394
  • چهارشنبه 13 خرداد 1394
  • سه شنبه 12 خرداد 1394
  • يکشنبه 10 خرداد 1394
  • شنبه 09 خرداد 1394
  • جمعه 08 خرداد 1394
  • پنجشنبه 07 خرداد 1394
  • شنبه 02 خرداد 1394
  • جمعه 01 خرداد 1394
  • سه شنبه 29 ارديبهشت 1394
  • دوشنبه 28 ارديبهشت 1394
  • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394
  • شنبه 26 ارديبهشت 1394
  • جمعه 25 ارديبهشت 1394
  • سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
  • دوشنبه 21 ارديبهشت 1394
  • يکشنبه 20 ارديبهشت 1394
  • شنبه 19 ارديبهشت 1394
  • جمعه 18 ارديبهشت 1394
  • پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394
  • چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5573
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 126
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 1,258
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,705
  • بازدید ماه : 14,175
  • بازدید سال : 80,794
  • بازدید کلی : 1,519,158