loading...
جدیدترین اخبار و مطالب روز نت
si بازدید : 35 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)
بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده باشد برای بهبودی اوضاع به کمک شما نیاز جدی دارد.
 
مجله اینترنتی برترین ها




هفته نامه همشهری جوان: بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده باشد برای بهبودی اوضاع به کمک شما نیاز جدی دارد.

خوردنی ها نقش مهمی در پیشگیری و درمان بیماری ها دارند. سرماخوردگی هم نه تنها از این قاعده مستثنا نیست، بلکه درصد بالایی از روند بهبودی شما از این بیماری به خوردنی ها و نخوردنی ها بر می گردد. برخی از مواد غذایی با تقویت سیستم ایمنی بدن یا کشتن میکروب ها سبب پیشگیری از ابتلا به این بیماری می شوند، اما برخی دیگر دست به دست این بیماری داده و حال خرابتان را وخیم تر می کنند.

بهبود سرماخوردگی در سه سوت!

چی بخوریم؟

1- شیر و عسل

عسل بخورید؛ هم سیستم ایمنی بدنتان را تقویت می کند، هم خاصیت ضدمیکروبی دارد و هم اگر مبتلا شدید، با یک لیوان از این معجون گرم و خوشمزه گلودردتان را تسکین می دهید.

2- ماست

ماست خوردن باعث می شود کمتر بیماری عفونی بگیرید. این خاصیت مواد غذایی پروبیوتیک است. بهتر است ماست را در وعده صبحانه میل کنید. به جای تعجب کردن، امتحان کنید لطفا.

3- قارچ

قارچ هم یکی از آن مواد غذایی است که اصلا به ظاهرش نمی آید این قدر مفید باشد. قارچ تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است و می تواند به بدن شما برای مبارزه با سرماخوردگی کمک کند.

4- سوپ مرغ

متاسفانه یا خوشبختانه حق با مادرهایمان است و حال ما با سوپ مرغ خیلی بهتر می شود تا با جوجه و پیتزا. بخار سوپ، راه گرفته بینی محترم را باز می کند و آب سوپ، گلودرد را تسکین می دهد. غیر از اینها مواد غذایی گرم و سبک، حال یک سرماخورده را که بدن درد دارد، بهتر می کند. بهتر است موقع خوردن سوپ، آب نصف یک لیمو ترش را توی سوپتان بچکانید.

بهبود سرماخوردگی در سه سوت!

5- آب و دیگر مایعات

نباید بگذارید مجرای گلو و بینی خشک بماند. چون در این صورت فضا برای زندگی میکروب ها و ویروس ها مهیا می شود. مصرف مایعات باعث می شود که مخاط بینی خشک نماند. هم چنین اگر تب کرده اید با خوردن مایعات می توانید آب تبخیر شده بدن را جبران کنید. اگر قرار است آبمیوه بخورید، حتما طبیعی باشد.

6- سیر بخورید

سیر یک چیزهایی در خودش دارد، مثل «لیسین» که یک ضدمیکروب قوی است. اگر سرماخورده اید هر سه چهار ساعت یک بار یک حبه سیر بخورید. آن را به چند قسمت خرد کنید و مثل قرص مصرف کنید.

7- تند بخورید

ادویه جات تند در غذا مثل فلفل قرمز یا ریشه خردل باعث باز شدن راه بینی می شود. اگر از آنهایی هستید که با دمنوش ها رابطه خوبی دارند، می توانید نصف قاشق چای خوری پودر گشنیز به علاوه همین مقدار پودر دارچین و یک چهارم قاشق چای خوری پودر زنجبیل را در یک فنجان آب گرم ریخته و بگذارید 10 دقیقه دم بکشد و بعد نوش جان کنید.

چی نخوریم؟

1- کافئین دارها

به تان گفتیم که تا جان در بدن دارید مایعات بخورید که هم پیشگیری است و هم درمان، اما حواستان باشد که منظور ما نوشیدنی های کافئین دار مثل قهوه، نوشیدنی های گازدار و... نبود؛ این نوع مایعات را موقتا در این دوره درمانی ترک کنید.

2- قندها

همه ما خوب به خاطر داریم که هر وقت سرما خورده ایم، به ما توصیه کرده اند شیرینی نخوریم. این توصیه خوب و بجایی است. شیرینی ها به خاطر قند و روغنی که دارند بیماری را تشدید می کنند. هم چنین مواد قندی باعث کاهش عملکرد گلبول های سفید می شوند. به همین خاطر بود که توصیه کردیم آبمیوه طبیعی بخورید.

3- سرخ کردنی ها

سرخ کردنی ها به خاطر چربی بالایی که دارند، اثر منفی روی پاسخ بدن به عفونت ها می گذارند. همچنین سرخ کردنی ها گلودرد را تشدید می کنند.

بهبود سرماخوردگی در سه سوت!

4- گوشت ها


جای گوشت ها را با لوبیا، عدس و پروتئین های گیاهی عوض کنید. گوشت های حیوانی هم به خاطر چربی ای که دارند و هم به این دلیل که بعضا ناقل میکروب هستند، سبب ضعف سیستم دفاعی بدن می شوند.

البته منظور ما کنار گذاشتن کلی گوشت در زندگی روزمره نیست. هدف ما این است که شما در روزهای سرماخوردگی یک دوره درمانی موفق و کوتاه را بگذرانید.
منبع: http://www.bartarinha.ir/
 
 
 
16 hours ago - بهبود سرماخوردگی در سه سوت! سرماخوردگی،بهبود سرماخوردگی،ویروس سرماخوردگی.

بهبود سرماخوردگی در سه سوت! - آکا - سلامت

www.akairan.com/health/bimari.../20151028988.html
14 hours ago - بهبود سرماخوردگی در سه سوت! - آکا, مقالات پزشکی و بهداشتی, مقالات سلامت, زبان persian.

بهبود سرماخوردگی در سه سوت-بعلاوه یک|خبرپو

khabarpu.com/n.php?...بهبود-سرماخوردگی-در-سه-سو...
بهبود سرماخوردگی در سه سوت-بعلاوه یک|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

1394-08-06 - بهبود سرماخوردگی در سه سوت!

www.hdir.ir/.../48450-بهبود-سرماخوردگی-در-سه-سوت
15 hours ago - بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های ...
سرماخوردگی ,بیماری ,بهبودی ,داده ,میکروب ,هفته نامه ,نامه همشهری ,همشهری جوان ,بهبودی اوضاع ,برای بهبودی ,برای بهبودی اوضاع. بهبود سرماخوردگی در سه سوت!
15 hours ago - بهبود سرماخوردگی در سه سوت! بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده باشد برای بهبودی اوضاع به کمک شما نیاز جدی دارد.

بهبود سرماخوردگی در سه سوت! بعد از ظهر چهارشنبه 6 آبان 94 ...

khabarche.ir/خبر/.../بهبود-سرماخوردگی-در-سه-سوت-
8 hours ago - بعد از ظهر چهارشنبه ششم آبان ماه 1394 خبر بهبود سرماخوردگی در سه سوت!

بهبود سرماخوردگی در سه سوت! - اخبار روز

www.bwinnerharbor.com/.../2954981-بهبود-سرماخور...
بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده باشد برای بهبودی اوضاع به کمک شما نیاز جدی دارد. بهبود سرماخوردگی در سه سوت! درمان سرماخوردگی
10 posts - ‎6 authors
درمان آسان سرماخوردگی در سه سوت!!! با توجه به اینکه کم کم به نیمه سرد سال نزدیک میشیم و سرماخوردگی شایعترین بیماری این دو فصل محسوب میشه،لازم دیدم اونچه رو که ...

درمان سرماخوردگی در سه سوت !!! - گویدا

www.goyda.ir/health/1410-darman-sarma.html
Dec 27, 2012 - سرماخوردگی را سه سوته با این روش درمان کنید باور نمیکنید امتحان کنید!!!...درمان با راهکار های عملی و کاربردی.

بهبود سرماخوردگی در سه سوت!

www.shahrahnews.ir/بهداشت-و-سلامت/391314
روایتی سه گانه از زنان خیابانی · بلندی یا کوتاهی قد؛ چه چیز در مورد سلامت جسمانی انسان می گوید؟ کارتن خواب‌های تهران، اغلب شهرستانی اند‌ · راه‌اندازی مرکز ویژه "نوزادان ...
بهبود سرماخوردگی در سه سوت! ... از چهار سالگی باید ورزش را شروع کرد; » بی‌اختیاری ادرار در کودکان درمان می‌شود; » نارسایی کبد چیست و چگونه از آن پیشگیری کنیم؟

بهبود سرماخوردگی در سه سوت! | فرا پرس

farapress.ir/fa/news/.../بهبود-سرماخوردگی-در-سه-سوت/
7 hours ago - بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده باشد برای بهبودی اوضاع به کمک شما نیاز جدی دارد. بهبود سرماخوردگی در سه سوت!
بهبود سرماخوردگی در سه سوت! سرماخوردگی بیماری بهبودی داده میکروب برای بهبودی بهبودی اوضاع باشد برای داده باشد سرماخوردگی داده برای بهبودی اوضاع ...

بهبود سرماخوردگی در سه سوت! / افکار - نیوزگرد

newsgard.ir/show/.../بهبود-سرماخوردگی-در-سه-سوت
محل تبلیغات شما · محل تبلیغات شما · محل تبلیغات شما · محل تبلیغات شما · محل تبلیغات شما · محل تبلیغات شما · محل تبلیغات شما · ad-1 · نیوزگرد · تبلیغات.
15 hours ago - بهبود سرماخوردگی در سه سوت!http://www.bartarinha.ir/fa/news/259206/بهبود-سرماخوردگی-در-سه-سوتhttp://www.bartarinha.ir/fa/rss/allnewsمجله ...
سایت کپسید بزرگترین آرشیو مطالب وبلاگ های پارسی می باشد که در تابستان 94راه اندازی شد.
8 hours ago - بهبود سرماخوردگی در سه سوت! به گزارش شباب پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده ...
7 hours ago - خوردنی ها نقش مهمی در پیشگیری و درمان بیماری ها دارند. سرماخوردگی هم نه تنها از این قاعده مستثنا نیست، بلکه درصد بالایی از روند بهبودی شما از این ...

بهبود سرماخوردگی در سه سوت!

www.bir14.ir/2015/10/بهبود-سرماخوردگی-در-سه-سوت/
لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. هشدار درباره وقوه سیل در ۱۲ استان کشور · ۷ نکته درباره بازی های کودکان نابینا · لام: همه مقابل بایرن به مشکل برمی‌خورند ...

بیست فان - بهبود سرماخوردگی در سه سوت

20fun.ir/tag/بهبود+سرماخوردگی+در+سه+سوت.html
بهبود سرماخوردگی در سه سوت پرتال تفریحی بیست فان دانلود جدیدترین ها.

ArtOnlines - بهبود سرماخوردگی در سه سوت!

www.artonlines.com/.../بهبود_سرماخوردگی_در_سه_س...
بهبود سرماخوردگی در سه سوت! ... بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده باشد برای بهبودی اوضاع به کمک شما نیاز جدی دارد. متن کامل خبر.
8 hours ago - بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده باشد برای بهبودی اوضاع به کمک شما نیاز جدی دارد.
۷ تا ۱۰ میلیون ایرانی خواب ندارند – آکا آیا هدفون به شنوایی ما آسیب می زند؟ – آکا آنچه درباره سکته مغزی نمی دانستید – آکا · بخش کپک زده میوه و نان را جدا کنیم یا کلا ...

بهبود سرماخوردگی در سه سوت! - تحیری دات کام

tahayori.com/1394/08/بهبود-سرماخوردگی-در-سه-سوت/
12 hours ago - برای خواندن کل مطلب بهبود سرماخوردگی در سه سوت! اینجا کلیک کنید. بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده باشد ...

درمان سرماخوردگی در سه سوت!

ugy.ir/pages.php?...سرماخوردگی_در_سه_سوت!
درمان سرماخوردگی در سه سوت-9صبح|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

Inoreader - بهبود سرماخوردگی در سه سوت!

www.inoreader.com/article/3a9c6e7c3810fdab
بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده باشد برای بهبودی اوضاع به کمک شما نیاز جدی دارد.

سرما خوردگی | هفت سیب

www.7sib.ir › ... › دانشنامه سلامتبیماری ها
کل مدت بیماری سرماخوردگی به صورت معمول از یک تا دو هفته می باشد. در روزهای 2 و یا ... به همین علت بیماری سرماخوردگی باید دوره ی خود را بگذراند تا بیمار بهبود یابد.

درمان خس خس سینه | مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/tag/درمان-خس-خس-سینه/
عفونت‌های ساده، مثل سرماخوردگی، یا ویروسی، مثل سینه پهلو، مجاری هوائی را پر از ... اگر دچار خس‌خس شده‌اید، فکر نکنید که سوت زدن خودکار را یاد گرفته‌اید. ... نوشیدن دو فنجان قهوهٔ کافئین‌دار خس خس ناش از آسم را آرام می‌کند و اگر تصمیم به رفتن نزد ...

یوز - آخرین اخبار میکروب سودوموناس

yooz.ir/news/?t...میکروب%20سودوموناس
نمودار رشد پدیده میکروب سودوموناس در گذر زمان. بهبود سرماخوردگی در سه سوت! بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده باشد برای بهبودی ...

ALL-BLOG.IR | تگ | سیستم

www.all-blog.ir/tags/سیستم&zwnj%20های
بهبود سرماخوردگی در سه سوت! بدن شما به هر دلیلی که تن به ویروس ها و میکروب های سرماخوردگی داده باشد برای بهبودی اوضاع به کمک شما نیاز جدی دارد. هفته نامه همشهری ...

سرفه

drmoshaver.com/ریه/83-سرفه
معمولاً سرفه ی حاد بعد از ابتلا به سرماخوردگی یا انفلوانزا، سینوزیت و یا هر نوع عفونت ... اما اگر فردی بدون سابقه ی عفونت تنفسی به سرفه دچار شده و سرفه بیش از سه هفته باقی ... آیا خس خس سینه دارید؛ یعنی وقتی نفس می‌کشید، صدای سوت مانندی به وجود می‌آید؟ ... درمان ریفلاکس معده به مری، سرفه‌های ناشی از آن را بهبود خواهد بخشید.

درمان سریع سرماخوردگی با این گیاه! - مجله خبری دوستان

www.dustaan.com/درمان-سریع-سرماخوردگی-با-این-گ...
Dec 15, 2014 - همچنین خواص ضدآلرژی نیز در آن دیده می‌شود و گیاه بابونه برای انواع مزاج‌ها و در افراد مختلف تأثیرات نامطلوبی نمی‌گذارد. 0. 0. تسکین درد در سه سوت!
Dec 11, 2013 - صوت · تصاویر · حوزه · کتابخانه · خدمات · دانلود · وبلاگ · همسان‌گزینی ... سرفه‌ها را به دو نوع «خشک» و «خلط ‌‌دار» تقسیم می‌کنند که هر کدام از آنها درمان ... یکی از شایع‌ترین علت‌های سرفه، سرماخوردگی است. ... به‌علاوه، غرغره‌کردن بعضی شربت‌ها (مانند دیفن‌هیدرامین) به‌علت خاصیت بی‌حس‌کنندگی آنها باعث بهبود سرفه می‌شود.
درگیری کارگران قتل جوان ۱۸ ساله افغان را در پی داشت · بهتر بود داور خارجی دربی را قضاوت کند · اصلاح ناشیانه “اپرای عاشورا”/فیلم · بهبود سرماخوردگی در سه سوت!
Aug 20, 2011 - دانستنی ها | خرخر درمانی در سه سوت ... اگر سرماخوردگی یا حساسیت دلیل خرخر باشد، یکی از راه هایی که باعث می شود تا بینی شما کیپ نشود، این است ...

نظافت پارکت در سه سوت

www.2ctor.com/نظافت-پارکت-در-سه-سوت/
نظافت پارکت در سه سوت ... مصرف چه مواد غذایی به بهبود سریع سرماخوردگی کمک می کند · علائم سرماخوردگی · آشنایی با ویروس سرما خوردگی · شاهدانه را به جیب فرزندان ...

*درمان قطعی دردهای مفصلی، دیسک کمر ، یا ساییدگی استخوان ...

news.irtizer.ir/درمان-قطعی-دردهای-مفصلی،-دیسک-کمر...
Aug 15, 2015 - یا ساییدگی استخوان ،کمر درد و آرتروز در سه سوت . ... بهترین درمان برای سرماخوردگی و ضعف شدید ... بهترین بهبود دهنده کمردرد یا دیسک کمر
یا ساییدگی استخوان ،کمر درد و آرتروز در سه سوت .. صحت و سلامتي ... بهترین درمان برای سرماخوردگی و ضعف شدید ... بهترین بهبود دهنده کمردرد یا دیسک کمر
عکس و تصویر درمان سردرد در سه سوت! .... این درمان را تا بهبود آفت ادامه دهید. ... نیوز ؛ عوامل غیراختصاصی فراوانی می‌توانند موجب سردرد شوند، مثل یک سرماخوردگی .

دیسک کمر ، یا ساییدگی استخوان ،کمر درد آرتروز در سه سوت

jurlinks.net/.../درمان+قطعی+دردهای+مفصلی،+دیسک+ک...
زانو مفصلی‌است که سه استخوان ران، درشت نی و کشکک در ساختمان آن شرکت دارند. ... در این پژوهش، محققان از اطلاعات 450 هزار کودک پایگاه داده "شبکه بهبود سلامت بریتانيا" .... برای درمان سرماخوردگی روزی ۲بار ناشتا از دم کرده این گياه استفاده کنید.

دیسک کمر ، یا ساییدگی استخوان ،کمر درد آرتروز در سه سوت

2weblog.ir/.../درمان+قطعی+دردهای+مفصلی،+دیسک+ک...
درمان قطعی دردهای مفصلی، دیسک کمر ، یا ساییدگی استخوان ،کمر درد آرتروز در سه سوت . ... در این پژوهش، محققان از اطلاعات 450 هزار کودک پایگاه داده "شبکه بهبود سلامت .... برای درمان سرماخوردگی روزی ۲بار ناشتا از دم کرده این گياه استفاده کنید.

نوزادان سه قلو - وبگردها

www.webgardha.com/tag/نوزادان-سه-قلو
نتایج جستجوی عبارت نوزادان سه قلو در سایت وبگردها. ... لاغری در سه سوت ! ... سرماخوردگی،درمان سرماخوردگی،علائم سرما خوردگی،علل سرما خوردگی،درمان فوری سرماخوردگی ..... اطلاع از نحوه متوقف کردن عرق زیربغل و یا کنترل آن، به شما در بهبود اعتماد ...
Nov 12, 2013 - خانوداه‌های A و B ویروس سرماخوردگی از جمله ساختارهای سه بعدی آنها از مدتها پیش برای علم ... نشده که ویتامین ث مانع از بروز سرماخوردگی می شود یا به طور کامل آن را بهبود می بخشد؛ اما می .... تنفس با صدای صفیری و سوت مانند همراه باشد.

درمان قطعی دردهای مفصلی، دیسک کمر ، یا ساییدگی استخوان ...

amvajesiah.acvo.biz/.../درمان+قطعی+دردهای+مفصلی،+د... - Translate this page
درمان قطعی دردهای مفصلی، دیسک کمر ، یا ساییدگی استخوان ،کمر درد آرتروز در سه سوت . .... برای درمان سرماخوردگی روزی ۲بار ناشتا از دم کرده این گياه استفاده کنید.
این راه در موقع سرما خوردگی و حساسیت که باعث گرفتگی گوش شده است بسیار مفید است . دومین راه ... با سلام الان که دام این متن رو مینویسم گوشم داره سوت میکشه :( .

کاهش درد دندان با میخک تسکین درد در سه سوت - جاست فان

jusfun.bekhandfun.in/tjst507662_کاهش+درد+دندان+با+...
کاهش درد دندان با میخک تسکین درد در سه سوت - جاست فان در این باره نوشت: ... زنجبیل در بهبود درد دیسمنوره قاعدگی دردناک مانند اسید فولیک و ایبوپروفن عمل می کند. ... انفولانزا با سرماخوردگی چه و ای ال اس چیست ای ال اس ایران و دکتر بیژن موحدیان ...

تسكين درد در سه سوت! - Dr Best

www.drbest.ir/.../تسكين%20درد%20در%20سه%20سو...
شايد حتي اگر امروز چهار ستون بدنتان سالم است، باز هم بد نباشد كه براي تهيه اين داروها سري به عطاري محله‌تان ... از طرفی رزماري سيستم آدرنال بدن‌تان را بهبود مي‌دهد و كمك مي‌كند تا با آسم، برونشيت، سردرد، ورم ... اصلاح باورهای غلط درباره سرماخوردگی.

داروهای ضد سرفه اطفال چگونه مصرف شود؟ - آفتاب

www.aftabir.com/.../داروهای-ضد-سرفه-اطفال-چگونه-م...
Aug 9, 2005 - سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۴ پایگاه جامع اطلاع رسانی پزشکان ایران بازدید: ۹۷۳ ... است که چنین استفاده گسترده ای از داروهای سرماخوردگی نمی تواند بدون عوارض جانبی باشد. ... نه دکسترومتورفان و نه دیفن هیدرامین ، هیچیک در کنترل سرفه و بهبود کیفیت خواب کودکان ، مزیتی بر پلاسبو ندارند. ... تسکین درد در سه سوت!

بهداشت و درمان / دارو و درمان / روشهای خاص درمان / نقدی بر هومیوپاتی

vista.ir/.../بهداشت-و-درمان-دارو-و-درمان-روشهای-خاص-درما...
داروسازان هومیوپات از این همانندی بهره گرفته و دارویی برای بهبود سرماخوردگی از همان ... بهداشت و درمان / دارو و درمان / روشهای خاص درمان / ترک اعتیاد به الکل در سه سوت ...

سا موزیک | يک روزه سرماخوردگي را درمان کنيد | جستجو |

saamusic.ir/.../یک+روزه+سرماخوردگی+را+درمان+کنید....
Oct 17, 2015 - گیاه بابونه بهترین گیاه برای درمان سرماخوردگی است، چون آنتی بیوتیک و ... سه روزه بابا رفته شیراز، سه روزه شبا زود شام می خوریم و می خوابیم، سه روزه ... درد / باد گرفتگی گوش‌ها / درمان صدای گوش / وِز وِز گوش و سوت سَر / درمان طنین ...
Dec 4, 2012 - پایگاه خبری علمی تحلیلی قاصدنیوز - بیماری سرماخوردگی را بیشتر ... اوقات سرفه، گاهی حدود یک درجه تب و تنفس سوت مانند در کودکان مبتلا به آسم.علائم بیماری به تدریج ظاهر می شوند و معمولا بین 5 تا 7 روز و حداکثر دو ... سرفه هایی که بیشتر از 7 روز طول بکشد و با بهبود علائم دیگر سرماخوردگی همچنان ادامه دارد.
May 4, 2012 - عکس تو سه سوت - فواید لبخند زدن - 123photo.blogfa.com. ... با لبخند زدن از ابتلا به آنفولانزا و سرماخوردگی جلوگیری کنید. 6. لبخند زدن ...

دوش گرفتن در ورزشکاران - لیست مطالب

getinsurlist.com/.../d1422e4a7998f12ee1b585e37b5d...
درمان سریع سرماخوردگی در کودکان - درمان - سلامت نیوز تندرستی سرویس ها نظام سلامتتعرفه ... این کار روند بهبود بیماری را تسریع می‌کند. ... حمله به چادر ماموران پليس خوزستانكرايه‌هاي تاكسي از امروز ٢٠ درصد گران مي‌شودتسکین پا درد در سه سوت!

مطالب تفریحی جدید - تسکین درد در سه سوت | جستجو |

bsuepicenergy.com/.../تسکین+درد+در+سه+سوت.html
آیات تسکين غضب و خشم ، دعای آرامشاین دو آیه به جهت تسکين غضب و دفع ظلم ظلمه و شرّ ..... قطره منتول است که آثار ضداحتقان بینی به‌خصوص در افراد سرماخورده و مبتلا ... رازیانه گیاهی با رایحه‌ای شیرین است که برای بهبود سلامتی فوائد بسیاری دارد.
Nov 20, 2010 - 25 posts - ‎6 authors
این مشکل عموما خود بخود پس از دو تا 5 روز بهبود می یابد - اگر مشکل شما ادامه .... احتمال‌ بروز اين‌ آسيب‌ وقتي‌ كه‌ فرد سرماخوردگي‌ دارد و به‌ غواصي‌ مي‌پردازد .... به‌ زنگ‌ زدن‌، همهمه‌، غرش‌، سوت‌ زدن‌ يا فش‌فشك‌ كه‌ در يك‌ يا هر دو گوش‌ شنيده‌ مي‌شود.

درمان پارکىنسون با گىاهى | بدونیم

feedkhan.bedoonim.com/.../درمان+پارکىنسون+با+گى... - Translate this page
درمان آن چکاندن دو قطره روغن زیتون در ناف به هنگام خواب است (چند شب ... در دوره‌ی سرماخوردگی برای خودتان جوشانده‌های مناسب و سوپ مرغ، تهیه و میل کنید.آب ریزش بینی، ...

تسکین درد در سه سوت | Live Safernews

lefthanded.live.safernews.in/.../تسکین+درد+در+سه+س...
تسکین درد در سه سوت. ... سیاهدانه: تسکين دهندهء درد های مفاصل، تقویت عمومی بدن، بهبود زخم7)جوانهء گندم: ضد ریزش ... شاید هنگام سرماخوردگی و گلودرد که چیزی از گلوی آدم پایین نمی‌رود پیشنهاد ... داروهای ضد نفخ، در بهبود دل‌درد نوزادان هیچ تأثیری ندارد.

درمان با میوه ها - صفحه اصلی

shafidarman.blogma.net/509503/درمان-با-میوه-ها
خواص انار ترش:دذمان سکسه و قند خون،تب صفراوی،نیروی جنسی،گرفتگی صدا و سرماخوردگی و.... ممنوعات: خوردن انار برای مبتلایان به زخم ... سایت تفریحی سه سوت ...

شوید پلو با گوشت

www.fungozar.com/tag/شوید-پلو-با-گوشت
۱۲ توصیه زیر را برای بهبود سرماخوردگی به کار ببندید. ۱- به آرامی ... یکشنبه, مهر ۹م, ۱۳۹۱ | سبک زندگی | دیدگاه‌ها برای در سه سوت خلاص شوید بسته هستند. بر چسب ...

درمان گیاهی آبریزش بینی برای - درباره ی ما

wordtech.ir/.../32d32fe830dc45ee269ff4a9c6998679...
آبریزش,آبریزش بینی, قرص آبریزش,سرماخوردگی,بیماری آبریزش بیماری ..... سابق پرسپولیس با بازیکن لیورپول تولید همه چیز در سه سوت+تصاویر کسی که سوژه ...
اگر همان ابتدای سرماخوردگی چند راه ساده خانگی را امتحان کنید و البته حواستان به رعایت چند نکته هم ... محلول را صاف کنید و روزانه سه مرتبه از این دم کرده میل کنید.
Jul 23, 2013 - در این مطلب دو غذای فوری و خوشمزه با ماهی تن به شما آموزش داده می شود. ماهی تن با سالسای .... نان تست میل کنید: در دوره سرماخوردگی تامین انرژی مورد نیاز بدن مهم است و نان ... محسوب می‌شود. ... بسزایی در بهبود خواب دارند. ** نان تست نیز از ...
Sep 30, 2015 - چیکن ساتای یک لذیذ و عالی در سه سوت! .... چگونه روابط تیره را بهبود بخشیم ؟ ... سرفه فقط علامت سرماخوردگی نیست، علامت سرطان هم هست.

در سه سوت خلاص شوید!!! - نیک صالحی

www.niksalehi.com/hamechiz/archives/198018.php
... ,توانایی گفتن نه ,راه هایی برای پاسخ منفی دادن , رد کردن درخواست ,در سه سوت خلاص شوید! ... راه هایی برای نه گفتن وجود دارد كه هم مثبت است و هم سازنده و هم چنین می تواند روابط شما را بهبود دهد. .... سرفه فقط علامت سرماخوردگی نیست، علامت سرطان هم هست.

زنجبیل مصرف زنجبیل كنید ریشه تازه زنجبیل تازه ... - header

betablog.ir/.../زنجبیل+مصرف+زنجبیل+كنید+ریشه+...
Sep 21, 2015 - همه را نرم كوبیده، سه برابر وزن همه آنها عسل اضافه كرده روزى سه قاشق مرباخورى میل نمایند، داروى فوق را پس از آما ... اغلب مردم براي درمان سرماخوردگی و گلو درد به مصرف داروهای شیمیایی روی می آورند این در حالیست كه .... صبحانه در سه سوت.
... در مورد درمان و بهبود دردهای ناشی از سرماخوردگی با استفاده از طب سنتی گفت: در این ... برچسب‌ها: سرماخوردگی, درمان سرماخوردگی, ابریزش بینی, زکام, درمان سرماخوردگی در طب سنتی ... باسلام مادرم باسن 49سال دچارکم خونی شدید میباشد ودیابت نوع دو هم دارد ... شود تا شاید محفل سوت و کور خانواده ای به آهنگ دلنشین یک نوزاد، رونق بگیرد.

7

www.tebyan-zn.ir › ... › طب سنتی و گیاهان دارویی
تسكين درد در سه سوت! ... گیاه دارویی آکیناسه با افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن از بروز بیماریهایی چون سرماخوردگی و آنفلوآنزا پیشگیری می‌کند. ... شاید برای تان عجیب باشد که چگونه یک نوشیدنی گیاهی می تواند به بهبود روابط زناشویی کمک کند ...

مجله اینترنتی دلگرم

www.delgarm.com/framework/content/archive?year=2013&month...
ارائه راهکار سه گانه برای حل مشکل کروش و تیم ملی - تاج:خود باشگاه ها درباره جام حذفی تصمیم بگیرند. زیر مجموعه: ...... 3 دستگاه مسئول بهبود وضعيت معيشت مردم شدند. زیر مجموعه: ...... پیلاف بلغور و نخودفرنگی، ضد سرماخوردگی. زیر مجموعه: ..... نامه رسمی مدیرعامل باشگاه راه آهن به کفاشیان - اهدای سوت سفید به داوران به نشانه اعتراض.
عظیمی گفت: در حال حاضر زایمان بی‌درد در سه مرکز دولتی و ۱۲ مرکز غیردولتی انجام ... تسکین پا درد در سه سوت! - در جستجوی علایم سرماخوردگی روانی. - ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ابتدای خردادماه. - کدام سردردها را جدی بگیریم؟ - تاثیر امگا-3 در بهبود آرتروز.

تسکین درد در سه سوت | داورنیوز

sokhanan-rzb.web.davernews.in/.../تسکین%20درد%2... - Translate this page
کندن پوست مرده ی محل باعث افزایش درد و دیرکرد در بهبود سوختگی خواهد شد. ... شاید هنگام سرماخوردگی و گلودرد که چیزی از گلوی آدم پایین نمی‌رود پیشنهاد مصرف یک ...

توصیه های بهداشتی [بایگانی] - Farsisat Forum

https://www.farsisat.org/sitemap/f-891.html
این ۹ عادت ابتلا به سرماخوردگی را در شما زیاد می کند! ... مي‌كنند+اقدامات جلوگیری از رشد کپک ها · چند توصيه بهداشتي براي بهبود سلامت چشم‌ها · درکجا هرگزنباید مسواک بزنیم .... چهار روش برای سالم نگه داشتن دست‌ها ::. ... رفع کسالت در سه سوت · جويدن آدامس باعث لاغرشدن مي‌شود · 30 دقيقه قبل غذا اشتهايتان را از بين ببريد · خوردن پنير ...

مرداد 1392 - آموزش پزشکی

saeidim2.blogfa.com/1392/05
3- طبقه بندی سر درد و شدت آن severity : که شامل سه نوع ملایم mild - متوسط ... درد با تحریک صوت بدتر میشود اسمل فوبی درد با تحریک بویایی شدید تر می شود - یادرد با ..... به دنبال هر سرماخوردگی، معمولا مخاط سینوس‌ها نیز دچار التهاب می‌شود که با بهبود ...

برچسب ها - درمان میگرن - بولتن نیوز

www.bultannews.com/fa/tag/1/درمان%20میگرن
درمان سردرد در سه سوت! ... استفاده کرد همچنین برای درمان سرماخوردگی آن را به آب... است به نظر می رسد ... مناسب ترین ورزش برای بهبود سردردهای میگرنی دانست و افزود.

گیاهان دارویی - کلیبر نوجه ده

kaleybarnojadeh.persianblog.ir/post/6/
May 22, 2015 - یک متخصص تغذیه گفت: دم کرده پونه برای درمان سرماخوردگی، زکام، سردردها، ... مشکلات گوارشی، کم کردن تب خفیف، تسکین گلودرد و برای بهبود نفخ شکم، ... تحقیقات این پژوهشگران نشان می دهد که مصرف سه بار در روز گیاه مرزه و هر بار به ... PIN codeگوشی · آشنایی با ۵ نوشیدنی ضدسرطان · تسکین درد در سه سوت!
سرماخوردگی التهاب راه های تنفسی است که در اثر سرایت ویروس ها به وجود می آید. ... انجام فعالیت های ورزشی ملایم روند سریع تری را در بهبود سرماخوردگی طی کرده اند. .... برای شاگردانم این‌طور شروع می‌کنم، تمرینات اینتروال پیاده‌روی/دویدن، سه روز در هفته ..... فروشگاه لوازم خانگی رهبری · سایت تفریحی سه سوت · شمال موزیک · رویال دانلود ...
Translate this page
Ministry of Petroleum
کاهش دردِ کمر در 3 سوت! ... 1394/5/20 سه شنبه ... 1394/4/9 سه شنبه ... دانشمندان، گریه کردن گاهی برای سلامتی مفید است و تا 88 درصد بر بهبود خلق و خوی مؤثر است. ... در مراحل اولیه ناراحتی های ریوی و یا سرماخوردگی های همراه با تب، بهره گیری از دَم کرده ...
دانلود صوت ... (از دو کتاب طب الائمه و دائرةالمعارف بزرگ طب اسلامی) ...... اگر سرماخوردگی و علائم بیماریتان بیش از ۴۸ ساعت بهبود نیافت حتماً به پزشک مراجعه کنید.

دوستت دارم‌ ویتامین من! - همشهری آنلاین

hamshahrionline.ir/details/14124/Nutrition/diet - Translate this page
Jan 24, 2007 - کسی‌که ریزش مو دارد، باید با سه سوت بگوید «ب» اما بع نگوید چون در شأن ... دردهای عصبی: B12+B6+B1 (وقتی سه تا ویتامین ب را با هم جمع کنی، یک ...

چگونه از عوارض ناشی از پرواز با هواپیما جلوگیری کنیم؟ - سه تو

3to.ir/2015/.../چگونه-از-عوارض-ناشی-از-پرواز-با-هواپ...
Oct 5, 2015 - البته انجام این مانور هنگام سرماخوردگی توصیه نمی شود. .... هواپیما جلو ری کنیم؟,عوارض ناشی از پرواز با هواپیما اخبار روز,سه سوت دانلود,شما هم از پرواز ...

چطور سرماخوردگی را ثرمان کنیم

www.salademataleb.ir/.../چطور+سرماخوردگی+را+ثرمان...
درمان سرما خوردگی راه های,راه های درمان سرما خوردگی,چطور سرماخوردگی را ثرمان کنیم,سرماخودن و راه های درمان ... محلول را صاف کنید و روزانه سه مرتبه از این دم کرده میل کنید. ... حمام، سونا و حتی دوش آب گرم باعث بهبود سرماخوردگی می‌شود. .... دانلود برنامه پیدا کردن گوشی با سوت Whistle Android Finder PRO v5.0 اندروید · تصاویر خنده دار جدید ...

ابتلا به سرماخوردگی و الرژی می توانند - رضا ۲

reza2.areza.ir/p89277_ابتلا+به+سرماخوردگی+و+الرژ...
با سلام و خسته نباشید من داخل هردو گوشم صدای سوت میشنوم مخصوصا در جاهایی که ... داروی گیاهی نیکوصفت یک برای درمان قطعی سینوزیت بهبود میگرن الرژی .... لاریسا معمولا نه فقط یکبار نه دوبار بلکه سه بار پشت سر هم عطسه می کند به محض اینکه.

گوناگون » این کارها را بکنید تا سرما نخورید!

www.khabar.pichak.net/.../این_کارها_را_بکنید_تا_س...
Sep 21, 2015 - وی خود سه زندگی تعیین این اول به از و ا شرایط روزهای مدیران پولی کرد: ملاقاتی در ق ... یکی از مکمل‌های خوراکی‌ای که در درمان سرماخوردگی موثرند، زینک است. ... شاید بدانید که مصرف ماست حاوی پروبیوتیک به بهبود کارکرد منظم دستگاه ... آن سوت اهالی تصویر , کارها سرما را بکنید , را تا کارها بکنید , بکنید سرما کارها ...
والدین نباید بدون داشتن نسخه داروهای ضدسرفه یا سرماخوردگی را به شیرخوار یا نوپای خود بدهند. ... کرده این داروها هیچ تاثیری در بهبود علایم سرفه و سرماخوردگی نوزادان و شیرخواران ندارد و ممکن است خطرناک .... سه سوت تلفن همراهتان را شارژ کنید + آموزش.
Nov 12, 2014 - ... علامت اولیه آسم است اما ... علت چیست: سرفه های ناشی از سرماخوردگی می تواند یک هفته طول بکشد؛ . ..... خس‌خس سینه یا صدای سوت مانند هنگام تنفس. بوی بد، ترشح یا . ... خس خس و احساس خلط در نوزاد سه ماهه - صفحه 1 - نی نی سایت.

عسل به درمان سرماخوردگی کودکان کمک می‌کند

www.iranhall.com/.../عسل-به-درمان-سرماخوردگی-کود...
Aug 23, 2012 - عسل به درمان سرماخوردگی کودکان کمک می‌کند. ... سوت های اشتباه به ضرر پرسپولیس و به سود استقلال ... این تحقیقات از نزدیک به 300 کودک انجام شد که دچار عفونت گلو بودند و سه چهارم آنها یک قاشق چای خوری عسل قبل از خواب خوردند ...

جنایت یک داروخانه در کرج - سه نشانه

www.3neshaneh.com/.../جنایت%20یک%20داروخانه%2... - Translate this page
چند شب پیش دختر ۱۰ ساله ما بنام دنیا افشارنجات دچار سرماخوردگی معمولی گردید که مادر بچه اقدام ... و جز خدا امید دیگری به بهبود حال وی نداریم. .... تسكين درد در سه سوت!
Mar 5, 2011 - 100+ posts - ‎29 authors
یک کیست 30*40 در تخمدان سمت چپ دارم دو ماه است که پریود نشدم و قرص پروژسترون ..... مراجعه به موقع درمان ساده تر و بهبود زود تر را در پی خواهد داشت . .... ولی از اون موقع تا حالا با سرد شدن هوا دوباره حالم بد میشه و 3 سوت سرما میخورم ... بهترین درمان سرماخوردگی شستو شوی بینی و دهان با سرمهای شصت و شوی سدیم کلراید ...

مهم ترین علل ابتلا به سینوزیت - پرتال اول

portalaval.com › مجله هامجله سلامت و زیبایی
Jan 20, 2015 - مهم ترین تهدیدی که ابتلا به یک سرماخوردگی جزئی در فصل زمستان به همراه دارد، این است که تهاجم ویروس ها جای خود ... سرماخوردگی عموما در افراد سالم طی 7 تا 8 روز بهبود می یابد. ... سینوزیت مزمن مدتی بیش از سه ماه طول می کشد یا بیشتر از سه بار در سال بروز می کند و غالبا عفونت ... اگر گوشتان سوت می کشد، بخوانید ...

نتلی - ضربان بیماری‌های طبیعی می‌شود موارد درمان باعث ... - 1

ayabazh.ir/.../ضربان%20,بیماری‌های%20,طبیعی%20,...
سرماخوردگی، درمان آنفلوانزا مناسب است. ... بیماری های التهابی روده باعث تحریک روده بزرگ می شود و شامل دو نوع بیماری کرون و کولیت ..... تسكين درد در سه سوت!
Apr 24, 2015 - اکانت سه ماهه. » بازكردن كليــه سايتها / فيسبوك, يوتيوب » 21 روز هديه بدون محدوديت حجمي » سرعت فوق العاده بالا و عدم قطعی » پرداخت آنلاین، تحویل ...

درمان سرماخوردگی با گیاهان دارویی داروهای گیاهی

korean-stori-rg.atrimblog.ir/...سرماخوردگی.../300
Oct 11, 2015 - تسكين درد در سه سوت! همیشه برای خلاص شدن از دردها و مشكلاتی كه سلامت شما را نشانه گرفته‌اند، نیاز به خرید داروهاي گران‌قیمت نیست. گاهی می‌توانید ...

روش درمان سریع سرماخوردگی - مطالب زیبا - پندآموز و جالب ...

matneziba.persianblog.ir/.../روش_درمان_سریع_سرماخو...
اسرار درمان سرماخوردگی - باورهای غلط در باره سرماخوردگی ... سرما خوردگی تا سه روز اول یک بیماری ویروسی است و دانستن این نکته خیلی مهم است که در طب رایج آنتی ...

19 - گفتاردرمانی

www.ghoftar.ir/page/19
Sep 14, 2014 - امتحان یک یا چند راه پی آمده برای بهبود گرفتگی تارها مفید خواهد بود: ... اگر گرفتگی ناشی از سرماخوردگی است، با بستن شال گردن، ناحیه حنجره و گلو را گرم نگاه ... مثل کف زدن ، سوت ، زنگ و شیپور. ... عصب سه قلو بعنوان زوج پنجم و ضخیم ترین عصب از اعصاب دوازده گانه مغزی است که دارای الیاف حسی و حرکتی است.

راهکارهای درمان سریع سرماخوردگی کودکان - مجله اينترنتي مراحم

www.morahem.com/.../treatment-of-the-common-cold... - Translate this page
Jan 6, 2015 - سرماخوردگی نوزادان,درمان سرماخوردگی نوزادان ... راههای درمان سرماخوردگی کودکان ... برای کودکانی به سن سه سالگی رسیده‌اند، مکیدن آبنبات سفت یا ...

تسكين درد در سه سوت - صفحه نخست

yedoneman-ba.indexland.ir/ogle/...درد...سه+سوت/50
Oct 16, 2015 - معمولا این گن‌ها، روزی 24 ساعت به مدت 2 هفته تجویز و باعث بهبود جریان .... معمولاً در بیشتر نسخه ها برای درمان سرماخوردگی و آنفلوآنزا تجویز می شود.

با این روشها گلودرد سرماخوردگی را در خانه درمان کنید - 98 پارسی

98parsi.ir/.../با+این+روشها+گلودرد+سرماخوردگی+را+د...
اغلب مردم برای درمان سرماخوردگي و گلو درد به مصرف داروهای شیمیایی روی می .... درد / باد گرفتگی گوش‌ها / درمان صدای گوش / وِز وِز گوش و سوت سَر / درمان طنین صدای گوش ... بزرگسالان معمولاً بین یک تا سه بار و خردسالان معمولاً شش بار در سال سرما می‌خورند.

ابتلا به سرماخوردگی و الرژی می توانند - آری فان

arifun.arifun.in/tari122774_ابتلا-به-سرماخوردگی-و-ا...
لاریسا معمولا نه فقط یکبار نه دوبار بلکه سه بار پشت سر هم عطسه می کند به محض اینکه. ... با سلام و خسته نباشید من داخل هردو گوشم صدای سوت میشنوم مخصوصا در جاهایی که ..... چگونه به بهبود سلامت پروستات · ابتلا به سرماخوردگی و الرژی می توانند.
افراد پس از بازگشت بهتر است برای بهبود علائم تا مدتی از خوردن غذاهای حجیم و پرچرب خودداری كرده، بیشتر سوپ و ... از شایع‌ترین مشكلات تنفسی، سرماخوردگی و آنفلوآنزاست كه معمولا با علائمی چون سرفه، گلودرد، ... سازمان‌ دهی اتاق نشیمن در سه سوت.

اخطر ابتلا به آرتروز نوجوانی مصرف آنتی بیوتیک

topbux.ir/.../اخطر%20ابتلا%20به%20آرتروز%20نوج...
 
 
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • چهارشنبه 05 خرداد 1395
  • چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395
  • يکشنبه 19 ارديبهشت 1395
  • جمعه 17 ارديبهشت 1395
  • سه شنبه 14 ارديبهشت 1395
  • دوشنبه 13 ارديبهشت 1395
  • يکشنبه 12 ارديبهشت 1395
  • شنبه 11 ارديبهشت 1395
  • جمعه 10 ارديبهشت 1395
  • پنجشنبه 09 ارديبهشت 1395
  • چهارشنبه 08 ارديبهشت 1395
  • سه شنبه 07 ارديبهشت 1395
  • چهارشنبه 07 بهمن 1394
  • جمعه 11 دی 1394
  • يکشنبه 06 دی 1394
  • سه شنبه 01 دی 1394
  • دوشنبه 30 آذر 1394
  • يکشنبه 29 آذر 1394
  • پنجشنبه 26 آذر 1394
  • سه شنبه 24 آذر 1394
  • شنبه 21 آذر 1394
  • چهارشنبه 18 آذر 1394
  • سه شنبه 17 آذر 1394
  • دوشنبه 16 آذر 1394
  • يکشنبه 15 آذر 1394
  • شنبه 14 آذر 1394
  • پنجشنبه 12 آذر 1394
  • سه شنبه 10 آذر 1394
  • پنجشنبه 05 آذر 1394
  • شنبه 30 آبان 1394
  • جمعه 22 آبان 1394
  • چهارشنبه 20 آبان 1394
  • سه شنبه 19 آبان 1394
  • يکشنبه 17 آبان 1394
  • شنبه 16 آبان 1394
  • چهارشنبه 13 آبان 1394
  • سه شنبه 12 آبان 1394
  • يکشنبه 10 آبان 1394
  • شنبه 09 آبان 1394
  • چهارشنبه 06 آبان 1394
  • دوشنبه 04 آبان 1394
  • جمعه 01 آبان 1394
  • سه شنبه 28 مهر 1394
  • جمعه 24 مهر 1394
  • پنجشنبه 23 مهر 1394
  • چهارشنبه 22 مهر 1394
  • يکشنبه 19 مهر 1394
  • شنبه 18 مهر 1394
  • دوشنبه 13 مهر 1394
  • جمعه 10 مهر 1394
  • پنجشنبه 09 مهر 1394
  • شنبه 04 مهر 1394
  • جمعه 03 مهر 1394
  • چهارشنبه 01 مهر 1394
  • سه شنبه 31 شهريور 1394
  • دوشنبه 30 شهريور 1394
  • يکشنبه 29 شهريور 1394
  • جمعه 27 شهريور 1394
  • پنجشنبه 26 شهريور 1394
  • چهارشنبه 25 شهريور 1394
  • دوشنبه 23 شهريور 1394
  • يکشنبه 22 شهريور 1394
  • شنبه 21 شهريور 1394
  • جمعه 20 شهريور 1394
  • چهارشنبه 18 شهريور 1394
  • دوشنبه 16 شهريور 1394
  • يکشنبه 15 شهريور 1394
  • جمعه 13 شهريور 1394
  • پنجشنبه 12 شهريور 1394
  • جمعه 06 شهريور 1394
  • سه شنبه 03 شهريور 1394
  • جمعه 30 مرداد 1394
  • سه شنبه 27 مرداد 1394
  • دوشنبه 26 مرداد 1394
  • يکشنبه 25 مرداد 1394
  • شنبه 24 مرداد 1394
  • جمعه 23 مرداد 1394
  • پنجشنبه 22 مرداد 1394
  • چهارشنبه 21 مرداد 1394
  • سه شنبه 20 مرداد 1394
  • دوشنبه 19 مرداد 1394
  • شنبه 17 مرداد 1394
  • جمعه 16 مرداد 1394
  • پنجشنبه 15 مرداد 1394
  • چهارشنبه 14 مرداد 1394
  • سه شنبه 13 مرداد 1394
  • دوشنبه 12 مرداد 1394
  • يکشنبه 11 مرداد 1394
  • پنجشنبه 08 مرداد 1394
  • چهارشنبه 07 مرداد 1394
  • سه شنبه 06 مرداد 1394
  • دوشنبه 05 مرداد 1394
  • يکشنبه 04 مرداد 1394
  • شنبه 03 مرداد 1394
  • پنجشنبه 01 مرداد 1394
  • چهارشنبه 31 تير 1394
  • سه شنبه 30 تير 1394
  • دوشنبه 29 تير 1394
  • يکشنبه 28 تير 1394
  • شنبه 27 تير 1394
  • جمعه 26 تير 1394
  • پنجشنبه 25 تير 1394
  • چهارشنبه 24 تير 1394
  • سه شنبه 23 تير 1394
  • دوشنبه 22 تير 1394
  • يکشنبه 21 تير 1394
  • شنبه 20 تير 1394
  • جمعه 19 تير 1394
  • پنجشنبه 18 تير 1394
  • چهارشنبه 17 تير 1394
  • سه شنبه 16 تير 1394
  • دوشنبه 15 تير 1394
  • يکشنبه 14 تير 1394
  • شنبه 13 تير 1394
  • جمعه 12 تير 1394
  • پنجشنبه 11 تير 1394
  • چهارشنبه 10 تير 1394
  • سه شنبه 09 تير 1394
  • دوشنبه 08 تير 1394
  • يکشنبه 07 تير 1394
  • شنبه 06 تير 1394
  • جمعه 05 تير 1394
  • پنجشنبه 04 تير 1394
  • چهارشنبه 03 تير 1394
  • سه شنبه 02 تير 1394
  • دوشنبه 01 تير 1394
  • يکشنبه 31 خرداد 1394
  • شنبه 30 خرداد 1394
  • جمعه 29 خرداد 1394
  • پنجشنبه 28 خرداد 1394
  • چهارشنبه 27 خرداد 1394
  • سه شنبه 26 خرداد 1394
  • دوشنبه 25 خرداد 1394
  • يکشنبه 24 خرداد 1394
  • شنبه 23 خرداد 1394
  • جمعه 22 خرداد 1394
  • پنجشنبه 21 خرداد 1394
  • سه شنبه 19 خرداد 1394
  • دوشنبه 18 خرداد 1394
  • شنبه 16 خرداد 1394
  • پنجشنبه 14 خرداد 1394
  • چهارشنبه 13 خرداد 1394
  • سه شنبه 12 خرداد 1394
  • يکشنبه 10 خرداد 1394
  • شنبه 09 خرداد 1394
  • جمعه 08 خرداد 1394
  • پنجشنبه 07 خرداد 1394
  • شنبه 02 خرداد 1394
  • جمعه 01 خرداد 1394
  • سه شنبه 29 ارديبهشت 1394
  • دوشنبه 28 ارديبهشت 1394
  • يکشنبه 27 ارديبهشت 1394
  • شنبه 26 ارديبهشت 1394
  • جمعه 25 ارديبهشت 1394
  • سه شنبه 22 ارديبهشت 1394
  • دوشنبه 21 ارديبهشت 1394
  • يکشنبه 20 ارديبهشت 1394
  • شنبه 19 ارديبهشت 1394
  • جمعه 18 ارديبهشت 1394
  • پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394
  • چهارشنبه 16 ارديبهشت 1394
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5573
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 112
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 266
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 816
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,263
  • بازدید ماه : 13,733
  • بازدید سال : 80,352
  • بازدید کلی : 1,518,716